öljy- vai kaasuiskarit?
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Nyt 30 tkm takana yhdistelmällä iskarit sachs advantaget ja edessä turbon vakiojouset ja takana motonetista kuormajouset. Eilen tultiin taas täyden puukuorman kanssa 50 km + takakontti täynnä tavaraa, kokonaispaino kärryllä 1000 kg pinnassa, loistavasti toimii yhdistelma. Tyhjänä aika kova, mutta vähäkin kuormaa auttaa ja perä pysyy mukavasti ojennuksessa. Kannatta ehdottomasti vaihtaa kerralla iskarit ja jouset kumpaankin päähän.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Siis ei voi olla näin vaikeaa löytää netistä selkeästi iskareiden hintaa eri kaupoista. varmaan joku muukin kamppailee etsiessään iskareiden hinnastoa. Markkinarakoa tuntuu olevan. Voitteko suositella ostopaikkaa pääkaupunkiseudulla?
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Enne niit sai motonetist mut ei näemmä enää. Luultavasti jokaisesta vähä pienemmästä tarvikeliikkeestä löytyy sachsin luettelo minkä mukaan voivat kysellä tukusta hinnat mut joutuu soittaan. Pyöreesti 50euroo maksovat joskus. Käyttöpelissä toimivat kyllä.Sebardi kirjoitti:Siis ei voi olla näin vaikeaa löytää netistä selkeästi iskareiden hintaa eri kaupoista. varmaan joku muukin kamppailee etsiessään iskareiden hinnastoa. Markkinarakoa tuntuu olevan. Voitteko suositella ostopaikkaa pääkaupunkiseudulla?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
paikalliseen varaosaliikkeeseen soitettuani sain vastauksen että advantagea ei saa kahalta, jos sais ne olis euron kalliimmat kuin kyb gas a just, eikö nää kybit ole juuri se überhyvä vaihtoehto?
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
On ne ens alkuun aika jämyt, luultavasti ainakin kuormajousien kans. Ässäs on tuollaiset edes.Sebardi kirjoitti:paikalliseen varaosaliikkeeseen soitettuani sain vastauksen että advantagea ei saa kahalta, jos sais ne olis euron kalliimmat kuin kyb gas a just, eikö nää kybit ole juuri se überhyvä vaihtoehto?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Elikkäs tänne topicciin tungetaan
Mitkähän iskarit sopis eteen nuitten takana olevien gas-a-justien kans?
Koivuselta eikä mistään muualtakaan tunnu saavan tuota kybin gas-a-justia, bilsteiniä tai sachssia/bogea eteen, mitä kyselin paikallisesta varaosaputkasta.. Konit sais speedpartsilta mutta vähän turhan hintavat mun kukkarolle vielä.
Kyb europella näytti kumminkin olevan 2012 luettelossa olevan sitä g-a-j:tä kumminkin sekä eteen että taakse. Kumma kun takaiskareita kyllä saa mutta ei etu
Voidaan myös ostaa vähänkäytetyt Gas-A-Justit eteen
Mitkähän iskarit sopis eteen nuitten takana olevien gas-a-justien kans?
Koivuselta eikä mistään muualtakaan tunnu saavan tuota kybin gas-a-justia, bilsteiniä tai sachssia/bogea eteen, mitä kyselin paikallisesta varaosaputkasta.. Konit sais speedpartsilta mutta vähän turhan hintavat mun kukkarolle vielä.
Kyb europella näytti kumminkin olevan 2012 luettelossa olevan sitä g-a-j:tä kumminkin sekä eteen että taakse. Kumma kun takaiskareita kyllä saa mutta ei etu
Voidaan myös ostaa vähänkäytetyt Gas-A-Justit eteen
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Ebaysta onnistunee ainakin iskareiden tilaus. Suomeen ei jostain syystä ole useampaan vuoteen oikein tuotu noita etuiskareita. KYB:n osanumero hakukenttään niin pitäisi löytyä oikeat. Eikä pitäisi mahdottomia maksaa.
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Löysin jo camskilliltä ainaskin, mutta pitänee kattoo toi ebay vielä. Kiitti vinkistä
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Tuo camskill pääsi itseltäkin unohtumaan. Kyllähän se joskus tuli katsottua, kun juuri samaisen asian takia katselin saako ko. iskareita enää lainkaan. Hintaansa nähden ovat mielestäni erittäin hyvät. Seuraavaksi tosin harkinnut noita Bilstein Racing. Turha tuota satkun alustaa on kuitenkaan verrata tuohon Toyoon alustaan, joka on ihan eri planeetalta, vaikka 20v vanhat puslat alla.
Re: öljy- vai kaasuiskarit?
Ota printti siitä luettelosta ja marssi takaisin varaosaliikkeeseen. Sano että voitteko kysyä maahantuojalta tuolla koodilla, mikä tässä paperissa lukee. Ite taannoin saman suuntaisilla menetelmillä sain hommattua sellaista bensaletkua, joka kestää bensaa sisä ja ulkopuolelta. Ensin myytiin ei oota ja nykyisin sitä saa jo helposti, kun tietää Gatesin koodin.kekkilä kirjoitti: Kyb europella näytti kumminkin olevan 2012 luettelossa olevan sitä g-a-j:tä kumminkin sekä eteen että taakse. Kumma kun takaiskareita kyllä saa mutta ei etu
Voidaan myös ostaa vähänkäytetyt Gas-A-Justit eteen
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01