Juu ne kaksi keltaista on saman liittimen alla. Ja jos se ruskea menee startille niin enään on 1 liitin hukassa. Siellä johtosarjan päässä oleva apiko. Se johto on kutistesukan päässä.
Meillä oli jotku nkg turbon tulpat fixuksen luettelosta. Ahtoja 0.4 -0.5bar. Mutta kun heti ku alkaa kone menemään ylipaineen puolelle kone alkaa pätkimään ( prötäämään )
Alkaa loppuu keinot kesken.
Tähän mennessä ollaan vaihettu. Puola, Sytytysyksikkö, vjakajan kansi, pyöriä, tulpat nkg, tulpanjohdot (bougit), bensanpaine tarkistettu on ok muistaakseni 5.5-5.8 bar, Bpumppu vaihettu, vjakajan ali/ylipaineen säädin vaihettu uuteen, sytytys säädetty ohjeitten mukaan, maadutusta lisätty 3x 16m2 maakaapelia. Eikä edes muista mutä muuta ollaan kokeiltu.
Koitan nyt vaihtaa viellä ne suuttimet. (ton tbo koneen omat)
Jos jollain olis joku asia mielessä miks toi kone ei toimi niin otan kaiken neuvon vastaan.
Toi kone toimi saabin korissa moitteetta. Kun nostettiin tuo tohon putkikseen niin ongelmat alko.
T8 ja i8 suuttimien erot plus muuta kysyttävää
Re: T8 ja i8 suuttimien erot plus muuta kysyttävää
Keskimoottori Putkis Evo2 Saab Turbo
Re: T8 ja i8 suuttimien erot plus muuta kysyttävää
Lämpömittarin anturi kannen päässä?Gorak_ kirjoitti:Juu ne kaksi keltaista on saman liittimen alla. Ja jos se ruskea menee startille niin enään on 1 liitin hukassa. Siellä johtosarjan päässä oleva apiko. Se johto on kutistesukan päässä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Re: T8 ja i8 suuttimien erot plus muuta kysyttävää
Tätä mekin arveltiin..
Jos noitten suuttimien vaihdon jälkeen ala tuo toimimaan niin sitten vaihetaan tuo johtosarja ja tehään sytkä johdotus uusiksi.
Jos noitten suuttimien vaihdon jälkeen ala tuo toimimaan niin sitten vaihetaan tuo johtosarja ja tehään sytkä johdotus uusiksi.
Keskimoottori Putkis Evo2 Saab Turbo