Tarkistin äskettäin pakoputken ulostulon ja havaitsin että siellä on jäähdytysnestettä, maistamalla varmistin. Paljoa sitä ei ollut mutta jonkin verran kuitenkin. Tutkin tarkemmin myös konetilaa; nestettä on tihkunut vähän sieltä täältä, myös huohotusputkien saumoista mutta eniten kuitenkin tuosta kannen ja lohkon välistä. Olen saanut siihen varmuuden sillä, että välillä olen kuivannut lohkon kyljen kuivaksi nesteistä karkealla froteepyyhkeellä

Silti lisää on tullut.
Oman sabani huohotusputket näytti kyllä olevan vähän niin ja näin. Miten tuon huohotuksen saisi tarkistettua, mennäänkö irroitus ja silmämääräinen tarkistus periaatteella? Miltä näyttää terveet huohotusputket? Vuotava kansipahvi varmaankin vaikuttaa myös huohotukseen? Voisiko tässä käyttää hätäensiapuna jäähdytysjärjestelmän paikka-ainetta, tietysti parasta mahdollista, mitään laastia en järjestelmään aio kaataa.
Alustavia vinkkejä tosin saa laittaa tuosta kansipahvin vaihdosta, urakkaa varmasti riittää? Paljonkohan lienee velottaisivat korjaamoilla... huihai. Tähänastiset huollot ja fiksauset olen itse hoitanut, joten motivaatiota riittää. Käytännön kokemusta ei tosin kansirempoista ole minkäänlaista. Mikäli tämä topic tukkeutuu liikaa niin YV:llä saa minun puolestani lähestyä vinkkien antamisessa.