No voi voi. Itellä on tallissa samanlainen , samanikäinen, värinen ym. ex. ap-nikkola turbo. Ei ollu läheskään noin "paljon" ruostetta.

Pistin atomesi koko auton ja nyt on kasaus menossa. Tekniikkaa myöten kaikki on käyty läpi ja ajettu on tasan 200 000 km koko autolla.
Nyt seuraavaksi lähtee maalautteelle yliasti ja tulee värinpäälle lakka,. ei haalistu ja pysyy kiiltävänä.Pinnassa ei ollut näkyvää ruostetta olleskaan vaan oli niin haalistunut ja liituuntunut väri=palanut pohjia myöten.
Kaverin nimeltämainitsematon kehonkuljetin myllytettiin läpi vuodenvälein ja aina se vaan oli yhtä haalistunut vuodenpäästä.Maalautti yliasti uudelleen ja lakka pintaan niin nyt pysyy kiilto. Paikallinen maalaamon omistaja maalarityttärineen meinas että se maali menee pilalle ajan kans ja vaikka myllyyttää niin ei kauaa kestä. Punainen kuulemma pahin ja sitte tummansininen. On muuten varmaan suomen ainoo automaalaamo missä on alle 30v. sisaruspari peltiseppänä ja maalarina ja ei tosiaankaan oo esa pakarisen näköisiä vaan

!!!! ja ei tee huonoo jälkee! Kyllä ku naiset ryhtyy, niin tulee parempaa jälkee ku monelta ammattimieheltä ! Vanhempi sisaruksista maalas kaverin Volvo amazonin metallivihreeksi kakskerrosvärillä , ja 15 vuotiaana! ja jälki virheetöntä!
Kyllä tosta vielä auto tulee, ei näytä kuvissa ainakaan runko notkahtaneen. jos on niin paaliin ja uus saabi katteluun . tekniikka talteen ja uuteen koriin . Näyttäs vaan et konepelti lukkopelteineen ja keularomuineen uusiksi, vaan jos nokka pystyssä sivusta katottuna niin unohda koko kori. On tullut pari saabii korjattua....
Ite oon rutannu appiukon vuodenvanhan mulkosilmä mersunki ja mulle maksettiinki siitä ku korjasin keulan kuntoon

.... Vänkärin kulma eturattaaseen asti läjään. Webastoja myöten kaikki uusiksi. Makso remontti ainaski yhden tuliterän kiinalaisen jäteöljyvatkaimen verran...
Sattuuhan sitä, peltiä saa vaan uutta ja korjattua vaan ei haavoja sielussa
