Ässän virittäminen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ässän virittäminen

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei siinä 2,3T tonnarissa huipputehon kohdalla enää noin paljoa ahtoja ole. Turbon tuotto loppuu kesken.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ässän virittäminen

Viesti Kirjoittaja JuHem »

32334649 kirjoitti:Tarkennan vähän eli nuo oranssit suuttimethan vakiona tuossa mun ässässä...ilmeisesti vm 91 vaikka rek.otteessa 90.Tarkemmin en tiedä näistä suutinhommista kuin että vanhemmissa ässissä vihreet.Mitä se sit käytännössä merkkaa :roll: . Alotteleva "virittelijä" vasta...Lähinnä hienosäätöjutskia kun käyttöauto kyseessä. Jani
Ok, käsitin väärin.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ässän virittäminen

Viesti Kirjoittaja Passi »

Volvon pakopesä menee suoraan TO3 laippaan. Muut sitten joutuukin enemmän/vähemmän rakentelemään. Downpipen lähtöhän on aivan eri, tosin niin on tonnarissakin.

En tiedä mitä tuossa turbomeckin versiossa on muutettu, mutta mulla on kiinni mutka suoraan volvon spekseillä.

http://www.turbomeck.se/16t-saab-900-och-9000
Kuva

JuHem kirjoitti:Tuon tonnari aeron mitsun (TD04HL-15T) vaihtaminen orkkis mitsun (TE05-12B) tilalle vaatii joko välilaipan turbon ja pakosarjan välille tai sitten
99T-museopeli
Vastaa Viestiin