Ässän virittäminen
Re: Ässän virittäminen
Ei siinä 2,3T tonnarissa huipputehon kohdalla enää noin paljoa ahtoja ole. Turbon tuotto loppuu kesken.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ässän virittäminen
Ok, käsitin väärin.32334649 kirjoitti:Tarkennan vähän eli nuo oranssit suuttimethan vakiona tuossa mun ässässä...ilmeisesti vm 91 vaikka rek.otteessa 90.Tarkemmin en tiedä näistä suutinhommista kuin että vanhemmissa ässissä vihreet.Mitä se sit käytännössä merkkaa . Alotteleva "virittelijä" vasta...Lähinnä hienosäätöjutskia kun käyttöauto kyseessä. Jani
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: Ässän virittäminen
Volvon pakopesä menee suoraan TO3 laippaan. Muut sitten joutuukin enemmän/vähemmän rakentelemään. Downpipen lähtöhän on aivan eri, tosin niin on tonnarissakin.
En tiedä mitä tuossa turbomeckin versiossa on muutettu, mutta mulla on kiinni mutka suoraan volvon spekseillä.
http://www.turbomeck.se/16t-saab-900-och-9000
En tiedä mitä tuossa turbomeckin versiossa on muutettu, mutta mulla on kiinni mutka suoraan volvon spekseillä.
http://www.turbomeck.se/16t-saab-900-och-9000
JuHem kirjoitti:Tuon tonnari aeron mitsun (TD04HL-15T) vaihtaminen orkkis mitsun (TE05-12B) tilalle vaatii joko välilaipan turbon ja pakosarjan välille tai sitten
99T-museopeli