Moro toverit. Kun ei kerta ole käytettävissä co-testeriä eikä liikennekäytöstä poistosta johtuen mahdollista käydä säädättämässä niin kertokaas montako kierrosta teillä on neula auki (selviää esim. kääntämällä neulaa/työkalua vasempaan)? Kyseessä siis 99:n peruskaasari ZenithStrömberg 175CD.
Pitäis saada seos about kohdalleen, kun on tällä hetkellä korjaamokäsikirjan perussäädöissä ja nokeaa tulpat, pakoputken ja tallin lattian aika tehokkaasti. Eikä sitten ole tullut koskaan kokeiltua moista vuosien aikana
Co-arvo hakusessa ilman mittaria
Co-arvo hakusessa ilman mittaria
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Co-arvo hakusessa ilman mittaria
oletko varma että ei kohon uimuriventiili vuoda. melko usein alkaa pitkän seisonnan jälkeen vuotaa.
seosta ilman mittaria et saa kohdilleen kuin kokeilemalla.
neulan korkeushan on aina kiinni autosta, suuttimen korkeudesta ja muustakin auton kunnosta.
säätöä voit koittaa kiertämällä neula ihan alas, jos nykii niin kierrät neulaa vähän kerrassaan ylös, niin kauan että toimii nykimättä.
seosta ilman mittaria et saa kohdilleen kuin kokeilemalla.
neulan korkeushan on aina kiinni autosta, suuttimen korkeudesta ja muustakin auton kunnosta.
säätöä voit koittaa kiertämällä neula ihan alas, jos nykii niin kierrät neulaa vähän kerrassaan ylös, niin kauan että toimii nykimättä.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Co-arvo hakusessa ilman mittaria
Njoo, 2006 vaihdoin noin millin lasketun kannen ruiskun nokalla ja sytkäpuolelle heitin Boschin nelikärkitulpat Ignitorin/Flame Throwerin jatkoksi, ja viime kesänä käytin kaasarin palasina, kun oli likainen joten sen puoleen pelittää.
Seos on siis korjaamokäsikirjan perussetupissa.
Tähän nyt sopisi varmaan ihan toimivan ja säädöissään pysyvän 99:n tai 900:sen neulan kierrokset eli hakusessa siis joku co-arvolla 2.5-3-5 oleva.
Seos on siis korjaamokäsikirjan perussetupissa.
Tähän nyt sopisi varmaan ihan toimivan ja säädöissään pysyvän 99:n tai 900:sen neulan kierrokset eli hakusessa siis joku co-arvolla 2.5-3-5 oleva.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Co-arvo hakusessa ilman mittaria
Kaasarikoneen säätö voi heittää aika pahasti ilman mittareita. Oma avokin oli säädöissä katsastuksessa ja vuoden päästä noin 1tkm jälkeen olis tullut ajokielto, ellen olisi tuntenut inssiä silloin. Ja normaalisti ajaessa kävi laihalla auto. Tämmönen tarina tällä kertaa. Nyt jyllää turbovoima siinäkin vehkessä.
Re: Co-arvo hakusessa ilman mittaria
http://www.bmcno.org/tech%20tips/zenith ... 20tips.htm
Tällaisen löysin ja tuolla ohjeella ajattelin kokeilla
Tällaisen löysin ja tuolla ohjeella ajattelin kokeilla
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Co-arvo hakusessa ilman mittaria
Kokeilin tuota lean/rich-ohjetta mikä oli tuolla em. sivulla. Perkskules, sehän rupesi käymään paremmin, kun ohjeen mukaan sääti.
Eihän se ole mitenkään tarkasti säädetty mutta pikaisella laskulla 2-3 kierrosta sai ottaa laihemmalle. Sytkääkin säädin korvakuulolta paremmalle.
Eihän se ole mitenkään tarkasti säädetty mutta pikaisella laskulla 2-3 kierrosta sai ottaa laihemmalle. Sytkääkin säädin korvakuulolta paremmalle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001