Terve! Tämmöinen erikoinen tilanne, että vaimon sisaren ässä seisoi pitkään hänen talon edessä ja sitten tulivat putkimiehet ja auto oli tiellä ja ne työnsi/siirsi sen pois. Vaikka ne saivat avaimen, niin musta tuntuu, että jotenkin on käytetty raakaa voimaa vaihdekepin kanssa. Vaihteet eivät mennet oikeaan paikkaan ja sai etsiä pakkia ja Drivea. No purkasin koko hässäkän ja tuntui siltä, että keppi on vääntynyt-yritettiin ystävän kanssa saada sitä ''oikeampaan'' asentoon, mutta ei se kuiteskaan ihan oikein toimii. Se lovi siinä kuskin puolella siinä alumiinikotelossa josta pystyy säätämään oikeat välykset/kepin neutraaliasennon, pitäiskö sen kepin alaosan, jossa on se kuusikolosäätöruuvi olla siinä loven keskellä? Ja miten se lukitus pakissa? Siinä on se sektori, joka pyörii virtalukon avaimen kanssa, pitäiskö sen kaikkein korkeamman kohdan(semmoinen terävä kärki) menne pakkilukon asennossa sen kepin alaosan alle vai sen sektorin matalamman osan? Vähän huonosti selitetty, mutta jos joku on purkannu sen, niin ehkä ymmärtää
Onko kellään kokemusta-saako sen kepin kieroksi, jos ei ymmärrä käyttää oikein?
Ja jos jollain olis tarjota semmoista kunnossa oleva vaihdekepin hässäkkä, niin olisin kiinnostunut. Keppi siis se uudempi vm 92 pyöreämmällä nupilla. Itse virtalukon sylinteri ei ole tarpeen-se tuntuu toimivan.
Mikä kaikkein ihmellisempää-se vika, minkä takia auto seisoi pitkään, eli Check engine valo paloi ja auto sammui satunnaisesti ajosta-on hävinnyt. Tänään ajoin autolla parikymmentä kilsaa ja ei sytytänyt ce-valoa kertakaan. Akku vaihdettiin, kun oli tyhjentynyt sesomisen jälkeen ja ladattiin ja se tiedysti pyyhkii sen ce valon muistin, mutta ei enää ole näitä ed mainittuja oireitakaan.