AIC on 2-napainen. LH:n boxin versiota en ole vielä tarkistanut (auto uusi tuttavuus minulle)jus kirjoitti:Minkä vuosimallin auto? Minkä vuosimallin ruisku? Onko LH2.2, jossa tyhjäkäyntimoottori (AIC-venttili) kaksinapainen ja LH-boksi 25-napainen?
Sama ohjeen löysin 900:n korjaamokäsikirjasta. Edellinen omistaja sanoi että vikaa ei ole ollut, mutta autolla ei ole aikohin ajettu. Itse ajoin auton "kotiin" pidemmän matkan ja sen jälkeen on tyhjäkäynti ollut hukassa. Myyjä suositteli läppäkotelon puhdistamista. Voisikohan tuo AIC olla rikki, sillä lämpöisenä käy hyvin tyhjäkäyntiä.jus kirjoitti:Siltä varalta että läpän säätö olisi samaa sukua alkupään LH2.2-tonnarin kanssa, ohje olisi laittaa tyhjäkäyntimoottori pois pelistä joko letku umpeen puristamalla tai boksin napa maadoittamalla, kaasuläpän asentokytkin kiinni-asentoon oikosulkemalla ja kytkin löysäämällä, vaimennin sivuun ruuvaamalla, ja sitten kaasuläpän stoppariruuvista tyhjäkäynti 750-775 (lämmin moottori).
Letkut olen käynyt läpi, enkä löytänyt vuotoja. Bypass on alkuperäisellä letkujärjestyksellä.jus kirjoitti:Onko imuilmavuotoja, onko Bypass-venttiili kytkettynä alkuperäisellä letkujärjestyksellä vai muutettu ulkoilmaan poistavaksi?