Bensansuodatin MISSÄ?? Tunnen oloni dorkaksi!!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

hessu75 kirjoitti:Teme!

Tuo sinun avaamismetodi on varmaan hyvä rautakappaleissa. Mutta kuten tiedät on Saabissa melkein kaikki palikat jotain alumiiniseosta. Ei tuo CRC oikein tuppaa liuottamaan niitä auki. Se on se sprii paras alumiinille. Ottaa napakkaan sen hapettuneen osan irti juu.

Siinä olet oikeassa, että napakasti auki vaan, jos on semmoinen pultti/ mutteri, mikä kestää sen. On vähän swiddumaista lähteä sitten porailemaan auki kierteitä ja sun muita kun katkiaa...

-H-
Saattaapi tuo olla noinkin. Yleistin tässä vaan kokemukseni jumipulttien avauksesta. Laitan tuon sprii-vinkin muistiin ja kokeilen ens kerralla.
Onkos nää saabbin pultit oikeesti alumiiniseosta? Tämä oli mulle uusi juttu/en ole koskaan ajatellutkaan..

Mutta siitä pidän silti kiinni, että jos jumittunutta pulttia vaan voimalla vääntää niin varmasti napsahtaa silloin poikki/ avaimen ote lipeää :twisted:
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Riku
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 11:39
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riku »

Tiedot vastaanotettu...kiitosh !

Seuraavaa ihmettelyä muussa topicissa.
Valoista valoihin ja HAPPEEEE.......
Fundamental
"Viggen"
Viestit: 654
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Fundamental »

Pitipä sitten eilen myös ruveta vaihtaan tota bensansuodatinta.. oikein otonetista olin vielä sellasen pahvisuodattimen hakenut.. kyllä meni sormisuuhun :D Eli 90:iin ei siis voi tuota vaihtaa ellei pistä siihen letkuun joka menee pumppuun?
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
Vastaa Viestiin