ahietalahti kirjoitti:Jaa että 22 uskallat laittaa, itsellä on vain 19 astetta. Voisihan tuota kokeilla.
Omassa kikottimassa tuota speedpartsin lastun virkaa hoitaa flextune - olettaen että speedpartsin lastu on se ns. bensalastu, joka antaa lisäsoppaa yläkierroksille kun lambdasäätö (suljettu silmukka) ohitetaan.
Kulutus kuulostaa kohtaalliselta, jopa ehkä hieman paremmalta kun omassa. Itsellä edellinen 770km meni 11,7l/100km.
Torstaiksi voisit saada laajakaistan lainaan sopivaa korvausta vastaan. menen työkeikalle helsinkiin päiväksi, niin päivä olis aikaa testailla, jos kiinnostaa.
Lueskelin vielä tarkemmin ruotsin veijareiden testeistä ja päädyin säätämään sytytystä 20 asteeseen. Katsotaan kuinka toimii. Kulutuksesta ei kannata varmaan vielä suuri johtopäätöksiä vetää, nähtäväksi jää kuinka kehittyy.
Oma ymmärrykseni tuosta lastusta on juuri kuten sanoit, lisärikastustas yläkierroksilla.
NGpower kirjoitti:Mulla on cu14.0 satku, josta löytyisi Henkon etanolia kestävä bensapumppu, bensalastu, sekä laajakaistalambda.. Ahdot säätyy potentiometrillä ja tällä hetkellä 0.8 paineilla mennään "hyvillä" seoksilla, täyskuormituksella 12.4 afr. Kotoa puolestaan löytyy nuo -431 tonnarin punaiset suuttimet, sekä ajoituslamppu!
Eli siispä suuttimet kiinni ja sytkä vaikkapa 20, jonka jälkeen ahtopaineita säätäen seokset kohdalleen?
Eiköhän tälläkin toimi, mulla ainakin käy ja kukkuu hienosti.