Tervehdys... Ihmetyttää kummastuttaa uutta saabistia(OG 900, 2.1 vm-92) tuo ohjaustehostimen hihnapyörän asento. Vaihdoin koko hihnatrion ja samalla huomasin, että ohjaustehostimen hihnapyörä lonksuu ja jää vinoon. Vinossa tuo oli jo talvella ostaessa ja olen jo pari tuhatta kilsaa päästellyt. Tehostin toki toimii eikä valuta nesteitä tai pidä ääntä. Eli kannattaako huolestua vaiko ajella periaatteella -älä koske mihinkään mikä vielä toimii...
Toisena pulmana pitkien valojen merkkivalo mittaristossa. Rele, etulamput, sulakkeet ja myös tuo mittarin pikkulamppu ehjiä. Vaan eipä toimi sininen merkkivalo viiksestä vedettäessä...Kaikki muut mittariston valot pelittää..
ts
OG 900 ohjaustehostimen hihnapyörä
Re: OG 900 ohjaustehostimen hihnapyörä
tsekkaa myös tämä varuiksi eli
mun ässästä laatikonvaihdon yhteydessä selvisi tuon mun tehostimen hihnan heiluminen ja mulla tehostimesta puuttui toinen pultti kokonaan ja toinenkin osittain jo kiertynyt aukipäin.
Luulin myös että pyöränlaakerointi antaa periksi mutta olikin kuitenkin pumpunkiinnitys.
Pultinpäät tuntuu kun hihnapyöränreiät saa oikeaan kohtaan.
Tuo poltin voi kuitenkin olla rikki (kokeile toisella) tai vähän hapettumaa liittimissä/kannassa.
mun ässästä laatikonvaihdon yhteydessä selvisi tuon mun tehostimen hihnan heiluminen ja mulla tehostimesta puuttui toinen pultti kokonaan ja toinenkin osittain jo kiertynyt aukipäin.
Luulin myös että pyöränlaakerointi antaa periksi mutta olikin kuitenkin pumpunkiinnitys.
Pultinpäät tuntuu kun hihnapyöränreiät saa oikeaan kohtaan.
Tuo poltin voi kuitenkin olla rikki (kokeile toisella) tai vähän hapettumaa liittimissä/kannassa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: OG 900 ohjaustehostimen hihnapyörä
Hei...
Kiitokset vinkistä, tuota oiretta hieman itsekin epäilin tuossa ohjaustehostimessa. Lamppumysteerissä pitänee vielä yrittää putsata nuo mittarin puolen kosketusliuskat, vaikkei ne hapettuneilta näytäkään...
Kiitokset vinkistä, tuota oiretta hieman itsekin epäilin tuossa ohjaustehostimessa. Lamppumysteerissä pitänee vielä yrittää putsata nuo mittarin puolen kosketusliuskat, vaikkei ne hapettuneilta näytäkään...