Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
^Kaupat tehty. Nyt on olo kuin pikkupojalla joka on saanut uuden lelun
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Pelastakaa satkuja!
Toivotaan, että koti osoittautuu hyväksi. On se nyt ainakin haettu kotiin.Saapas_saabas kirjoitti:Saab pääsi hyvään kotiin. Nyt ei ole meidän perheessä yhtään saabia enää. Vähän Saabiton olo
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
http://www.nettiauto.com/saab/900/4761470
Saattaa olla jo tässä ketjussa, jopa itseni postaamana, mutta jos on niin laitetaanpa uudestaan kun hintakin on vielä tippunut. Tuo alkaa jo herättämään ajatuksia tuon beryllinvihreän myymisestä, olisi melkoisen lähellä ja toisi mukanaan kaiken maailman luksusta satkuilijan elämään...käykää herran tähden joku ostamassa ennen kuin lähden katsomaan
Saattaa olla jo tässä ketjussa, jopa itseni postaamana, mutta jos on niin laitetaanpa uudestaan kun hintakin on vielä tippunut. Tuo alkaa jo herättämään ajatuksia tuon beryllinvihreän myymisestä, olisi melkoisen lähellä ja toisi mukanaan kaiken maailman luksusta satkuilijan elämään...käykää herran tähden joku ostamassa ennen kuin lähden katsomaan
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
Tervepä tännekin.
Tuollainen Saabin retale pelastui ainakin hetkeksi romu-ukolta kun tuli hommattua vaikken saab-miehiä olekaan. Katsastuksen jälkeen ajot on kuulema sadoissa kilometreissa, liasta päätellen niistä on aikaa, ajoaikaa ei siis ole. Ajamalla liikutin niin pelasi kuten auto. Kaasaripeli ja aika karvalakki varusteiltaan 1986 sanoo lappu vuosimalliksi.
Mahdottomia ruosteita en nähny, en kyllä tiedä mistä etsiäkään. Jotku ruostuttajalistat noissa kaarissa on. En vielä uskaltanu katsoa alle. Sisusta on aika hurjassa kunnossa.
Tuossa pari räpsyä.
http://imgur.com/a/TJwdM
Pitää tarjota kylpy rohjolle ja katsoa alkaako maali kiiltämään. Pinta on ihan matta ja karhea niin heräsi epäilys että on maalattu uudellleen jossain ladon takana. Toivottavasti on vain niin likainen
Edit. Pikaisen pesun annoin painepesurilla ja sienellä, ja revin samalla kaarista listat pois. Oli aika ikävä näky. Kuskin lokasuoja ihan laho, lohkeili käsiin. Toinen etukaari hyvässä kunnossa ja takakaaret ei kovin pahat. Takakontti oli hiekan määrästä päätellen toiminut lasten hiekkalaatikkona ja ruostetta sielläkin. Olen vähän kahden vaiheilla, laittaako lihoiksi ja osina eteenpäin vaiko tarttua mikkiliimaan
Kyllä se valkoinen oli alta. Ihmeellisesti kamera valotti.
http://i.imgur.com/RJ2sS.jpg
Tuollainen Saabin retale pelastui ainakin hetkeksi romu-ukolta kun tuli hommattua vaikken saab-miehiä olekaan. Katsastuksen jälkeen ajot on kuulema sadoissa kilometreissa, liasta päätellen niistä on aikaa, ajoaikaa ei siis ole. Ajamalla liikutin niin pelasi kuten auto. Kaasaripeli ja aika karvalakki varusteiltaan 1986 sanoo lappu vuosimalliksi.
Mahdottomia ruosteita en nähny, en kyllä tiedä mistä etsiäkään. Jotku ruostuttajalistat noissa kaarissa on. En vielä uskaltanu katsoa alle. Sisusta on aika hurjassa kunnossa.
Tuossa pari räpsyä.
http://imgur.com/a/TJwdM
Pitää tarjota kylpy rohjolle ja katsoa alkaako maali kiiltämään. Pinta on ihan matta ja karhea niin heräsi epäilys että on maalattu uudellleen jossain ladon takana. Toivottavasti on vain niin likainen
Edit. Pikaisen pesun annoin painepesurilla ja sienellä, ja revin samalla kaarista listat pois. Oli aika ikävä näky. Kuskin lokasuoja ihan laho, lohkeili käsiin. Toinen etukaari hyvässä kunnossa ja takakaaret ei kovin pahat. Takakontti oli hiekan määrästä päätellen toiminut lasten hiekkalaatikkona ja ruostetta sielläkin. Olen vähän kahden vaiheilla, laittaako lihoiksi ja osina eteenpäin vaiko tarttua mikkiliimaan
Kyllä se valkoinen oli alta. Ihmeellisesti kamera valotti.
http://i.imgur.com/RJ2sS.jpg
Viimeksi muokannut Evreka, To Kesä 07, 2012 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24239
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pelastakaa satkuja!
pesemättä konttorille.. selviää kannattaako edes pestä.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pelastakaa satkuja!
Nopeasti latautuvia kuvia imgur.com sivuilta. Mikä takaa, ettei haittoja tule
yhtä nopeasti. Vrt. Petteri Järvisen uusin kirja. Hope the best..
yhtä nopeasti. Vrt. Petteri Järvisen uusin kirja. Hope the best..
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
http://www.nettiauto.com/saab/900/4883921
Onkohan tämä tehty Ruotsissa? Vuosimalli viittaisi siihen mutta Classic-nimen puuttuminen ja ABS-jarrut viittaisivat puolestaan Suomessa tehtyyn...
Onkohan tämä tehty Ruotsissa? Vuosimalli viittaisi siihen mutta Classic-nimen puuttuminen ja ABS-jarrut viittaisivat puolestaan Suomessa tehtyyn...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
Kaikki 1993-mallin peltikattoiset tehtiin Ruotsissa ja ABS oli mallivuonna 1993 Suomessa myydyissä vakiona Classic-mallia lukuunottamatta. Voit tietty kysyä VINiä ja tarkistaa siitä mutta Ruotsissa tehty tuon täytyy olla.
Kiinnostavan näköinen peli kyllä.
Kiinnostavan näköinen peli kyllä.
9-3, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
Ahaa, itse tosiaan olin siinä tiedossa että 1993 tehtiin kovakattoisia vain Classic-2.1-ruiskuina ja paremminvarusteltuina turboina. Joka päivä oppii uutta. Itseasiassa toinen seikka josta arvelin tuon olevan Ruotsin tuotantoa oli väri, olen nimittäin nähnyt lukemattomia tuon sävyn punaisella varustettuja Classicceja mutten juurikaan muita...
Tuo olisi kyllä varsin mielenkiintoinen ruotsalaisuudestaan huolimatta, käytännössä ainoita miinuspuolia on hinta (jossa tosin mainitaan kyllä olevan neuvotteluvaraa) sekä täällä päässä tallitilan puute (nykyistä varten)
Tuo olisi kyllä varsin mielenkiintoinen ruotsalaisuudestaan huolimatta, käytännössä ainoita miinuspuolia on hinta (jossa tosin mainitaan kyllä olevan neuvotteluvaraa) sekä täällä päässä tallitilan puute (nykyistä varten)
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
Ollappa sitä kaivattua säilytystilaa, pihalla lojuu 2.0, 2.1, ruiskua ja kaasaria, joka koppaa, vaan akuutti tilanpuute vaivaa kuten aina...
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
Re: Pelastakaa satkuja!
Myin yli viikko sitten oman satkuni poies, lähti hämeenlinnaan jossa kaupan yhteydessä uudesta omistajasta tekeytyi uusi SAABisti
Hyvään kotiin siis meni
Hyvään kotiin siis meni
#6289
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
Re: Pelastakaa satkuja!
2100 ei oo paha hinta moisesta. Ostaisin jos tarttisin ja/ tai olisi tilaa säilyttää
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: Pelastakaa satkuja!
Tulipa sitten pelastettua tuo meidän uskollinen työjuhta, eli 900 Classic talviajolta. Autohan pelastettiin jo vuosia sitten, mutta joutunut rypemään talvisuolauksissa ainoana vetokoukullisena autona.
Mukava kerrankin pistää lämpimien vällyjen alle vasta leimattu ja laittoa tarvitsematon auto. Otetaan sitten kesäajoon, kun nuo ovat hävinneet paaliin.
Tuolla muutama kuva parin vuoden takaa, mutta eipä auton ulkonäkö ole muuttunut miksikään tähän mennessä.
http://tuhis.kuvat.fi/kuvat/Classic/
Mukava kerrankin pistää lämpimien vällyjen alle vasta leimattu ja laittoa tarvitsematon auto. Otetaan sitten kesäajoon, kun nuo ovat hävinneet paaliin.
Tuolla muutama kuva parin vuoden takaa, mutta eipä auton ulkonäkö ole muuttunut miksikään tähän mennessä.
http://tuhis.kuvat.fi/kuvat/Classic/
Entinen jäsen#2331
Re: Pelastakaa satkuja!
No nyt on minullakin 900 3ov -89 ja tosi siisti. Nahkapenkit jotka on alkuperäiset ja huippu hyvät auto muutenkin tosi hieno. Kotia tultiin juuri 450km tuli mittariin hakureissulta
Hese
Re: Pelastakaa satkuja!
Piti tuo edellä ajava käydä tänään hakemassa talteen
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6415_n.jpg
Molemmat on nyt hyvässä kodissa ja hoidossa, museoleimaa odottaen...
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6415_n.jpg
Molemmat on nyt hyvässä kodissa ja hoidossa, museoleimaa odottaen...
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82