Ennen kytkinremonttia kurkkasin laatikkoöljyt: mittatikku ei edes kastunut. Lisäsin omistajan oppaan ohjeiden mukaisesti 10W-30 mineraaliöljyä laatikkoon (olikin helpommin tehty kuin sanottu siitä 4 litran kanisterista

On toki mahdollista, että tässä meni joku vituralleen eli laitoin väärää mönjää tai muuta typerää, mutta on sitä varmaan ennenkin haihtunut ja vuotanut ulos, kun tikku ei tosiaan edes kastunut kärjestään tarkistaessani. Voiko nuo öljyt valuttaa nyt kaikki ulos ja pistää tilalle jotain "parempaa" vai ihmetelläänkö, että mikä ihme siellä työntää nestettä läpi. Oma epäilykseni on siinä ruuvissa, mutta ainakaan kevyesti kiristetty mutteri ei ongelmaa poistanut.
Edit:
Kuinkahan kireälle työsylinterin ruuvit pitää kiristää? En nimittäin kehdannut ihan apinanraivolla vedellä, kun ovat niin pienet ja 5mm kuusiokolokannalla. Äkkiseltään voisi kuvitella, että sieltähän kyllä voisi valuttaa läpi, jos jäi löysälle tai onnistuin törttöilemään asentaessa isojakin lovia laatikon puolelle.