Pikaisella guuglauksella ja varaosakaupasta kyselemällä selvisi seuraavaa: tiivistesarjat ja sen sellaset saa esim Mätänetistä vähän toistasadalla eurolla kaikki. Laskin mukaan myös öljypohjan tiivisteen, kun varmaan pitää vähän huuhdella ja putsailla kunhan kone on taas kasassa. Avomallinen ketju merkkiliikkeessä muistaakseni 120é liittimineen. (Mätänetistä ei taida saada avoketjua?) Kannen koneistus ihan pelkästään jos ei muuta tartte kuuluu maksavan 80é paikallisessa koneistamossa.
Eli summa summarum: pelkkiin osiin tarvittavine öljyineen ja nesteineen menee reilusti 300 erkkiä. Jos venttiilivarren kumeja tai nostimia pitää uusia ne tulee siihen päälle. Ja pientä harrastamistahan tuossa on ennenko kaikki on tehty...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mielessä kävi sekin, että melkein tuohon rahaan alkaa saamaan jo vähän ruostevikaisia satkuja kakslitrasella ruiskukoneella, sillä 16-tappisella. Menisköhän se koko kone samalla vaivalla paikalleen ja sopiskin vielä ilma ylimääräsiä ranetuksia? Meinaan vaan, että sit vois myydä tuosta 2.1:stä kannen virimiehille tai jotain... Oliskohan siinä mitään järkeä?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)