Hiton tyhmä kysymys näin vapun alla. Haulla olen etsinyt vastausta muttei ole sattunut silmään.
Ilmojen lämmettyä alkoi lämmöt nousta kaupunkimatelussa lähes punaiselle. Ajossa olivat hyvin vähän yli puolenvälin eikä pomppinut neulakaan. Otin entisen irti ja se calorstat 92 asteinen ja uusi paikalleen laitettu on calorstat 88 asteinen. Entisen tiiviste sen verran kulunut että mehi pikkuisen kopasta ilmaruuvin alapuolelta. Laitoin termarin täsmälleen samalla tavalla kuin entinen oli eli neula virranjakajaan päin. Ei mehi enää ja lämmöt kuumana nyt lievästi yli puolen välin mutta nestepinta ei putoa säiliössä vaikka aukaistu ruuvi ja laskettu ilmat pois, käytetty kuumaksi lämppäri täysillä ja taas ilmattu letkuja puristellen, käytetty kuumaksi ja vielä kerran ilmattu. Kopan irroituksen yhteydessä kyllä valui ainakin noin puoli litraa nestettä. Onko termostaatti varmasti oikeassa asennossa vai missä lukko?
Ps. nyt käytetty kolmannen kerran kuumaksi, letkuja puristeltu, ilmaa tullut ja nestepinta säiliössä lisääntyy eikä putoa kuten pitäisi. Kabiini kuuma joten lämmityslaite ilman suhteen ok.
Kiva kun koppa ei enää vuoda
