hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
en.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
Mulla kun oli Combi Tupliksessa takajouset veltostuneet, niin vaihdoin taakse kuormajouset. Auton ryhti parani ja perä tanakoitui. Talviajossa jäykkä perä ei sitten pureudu yhtä hyvin tiehen, joten etenkin kurvissa jarruttaessa saa olla varovainen, ettei perä pyri rinnalle...nalleolut kirjoitti:...combisatku varsinkin on perän osalta paljon levottomampi ku sedani.. mut kai se juu kärryyn vetoon auttanee.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
Sillä ne amis bemaritki on nostetulla perällä
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
raapimis ongelmaan auttanee keskitys.. siihen löytyy ohjeet etsi nappulan takaa.
eli kun katsoo og900 takarengasta huomaa että se on aivan takana pyöräkoteloon verrattuna.
eli kun katsoo og900 takarengasta huomaa että se on aivan takana pyöräkoteloon verrattuna.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
Joo ei tuolla "keskitys" sanalla löytynyt kuin vaihteiden keskittämistä mutta "raapii" kun laitto nii tuli yks juttu jonka teikäläinen oli aloittanut..nalleolut kirjoitti:raapimis ongelmaan auttanee keskitys.. siihen löytyy ohjeet etsi nappulan takaa.
eli kun katsoo og900 takarengasta huomaa että se on aivan takana pyöräkoteloon verrattuna.
En oo kyllä ite laittanu merkille et noi ois enemmän takana, kuin edessä mut ymmärrän mitä tarkoitat.
Vaihtelin tuossa ton reaktio tangon puslat tosiaan hetki sitten, vaikuttanee myös tuohon?
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
heh, tuo olis muuten tosi hyvä isojen vanteiden kanssa.. saa nostettua perää kun tarvii ja kun ei tarvi niin voi taas laskea sen jolloin näyttää hienommalta
harmi ku tää on jäärata auto, vaikka tässä nyt ei varsinaisesti mitään vikaa ole.. päästöistä pomppasi katsastuksessa 2009 ja siittä asti seiso erään täältäkin tutun harrastajan pihalla ja ostin tämän 2010 kevväälä..
harmi ku tää on jäärata auto, vaikka tässä nyt ei varsinaisesti mitään vikaa ole.. päästöistä pomppasi katsastuksessa 2009 ja siittä asti seiso erään täältäkin tutun harrastajan pihalla ja ostin tämän 2010 kevväälä..
Viimeksi muokannut Ab^], To Loka 11, 2012 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
Pusseihin suositeltava ilmanpaine on 1-2kg riippuen henkilö ja kuorma määrästä.
Voi olla tuolla 4,5 kilolla jo aika jämäkkä.
Voi olla tuolla 4,5 kilolla jo aika jämäkkä.
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
4.5 kilolla on jämäkkä, mutta voisi olla kyllä vielä jäykempiki..
tässä kävin ajelemassa ilman ilmaa pusseissa, ja sitten pussit täynnä, ni on se vain aika h*lvetin paljon parempi ajaa ku perä on jäykkä eikä semmonen lilluva lulla
tässä kävin ajelemassa ilman ilmaa pusseissa, ja sitten pussit täynnä, ni on se vain aika h*lvetin paljon parempi ajaa ku perä on jäykkä eikä semmonen lilluva lulla
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
4 kg ilmaa estää varmaankin joustoliikkeen kokonaa. Jos lilluu ilman ilmaa oisko iskarit lopussa.
Matkan varrella olleet Saabit: -73 99 LEA 4d kelt, -75 99 GL 2d vihr, -79 99 GLS Special 2d met. sin., -81 900 GLS aut 4d met vihr, -85 900 i aut 4d, -90 900 S 3d pun, -99 93 SPORT 3d met har, -05 93 SS 1,8t 4d met graf, -08 93 SC 1,8t 5d met sin.
#406
#406
Re: hauska ehkä tyhmä kysymys 900i/87vm
ei estä joustoliikettä.. kyllä se joustaa vielä.. iskarit on toiseltapuolen loppu, ja toisella puolen on uusi kun iskarin yläpää oli ruostunupuhki irti ja iskari oli hajonnut niin joutu laittaan uuden
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.