Pystykeula vai viistokeula

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: Pystykeula vai viistokeula

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ja tais olla vielä viistokeulissa törks- kannat ruuvveissa :lol:

pystareissä tavan pilips :lol:

jos oikeen pilkkua viilataan :mrgreen:
Henna Makkonen
"Aero"
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 13:19

Re: Pystykeula vai viistokeula

Viesti Kirjoittaja Henna Makkonen »

1980 luvun tonnarithan ovat pystykeuloja. Muistaako paremmin tietävät, mistä vuosimallista vaihtui viistokeuliin. 9000 cd vm-91 taitaa jo olla viistokeulainen, eikö vain?
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Re: Pystykeula vai viistokeula

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Vaikka tämä ketju koskeekin og900 malleja, niin eikös CC-tonnari ollut viimeistä vuosimallia (1990 vai 1991) lukuun ottamatta pystykeulainen. CD oli heti esittelystään lähtien viistokeula.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Pystykeula vai viistokeula

Viesti Kirjoittaja tturku »

saabracing kirjoitti:ja tais olla vielä viistokeulissa törks- kannat ruuvveissa :lol:

pystareissä tavan pilips :lol:

jos oikeen pilkkua viilataan :mrgreen:
Ainakin -86 vuosimallin pystäreistä löytyi jo torxit, -84:ssä oli vielä philipsit. Eli ruuvien kannat ei muutu samaan aikaan kun pystäri/viistokeula....
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Re: Pystykeula vai viistokeula

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Tuossa CD:ssä joka on kasattu loppuvuodesta 1983, oli jo kattoverhoilun irrottamiseksi käyteltävä torx-kärkiä.
Vastaa Viestiin