Itse pohdin aikoinani juuri samaa ruiskuun vaihdosta, mutta kun luin tätä foorumia ja syvennyin asiaan tarkemmin, päädyin noihin tuplakaasreihin juurikin luotettavuutensa takia käyttöautoana ajatellen, k-jet kun sisältää mekaanisuutensa myötä kuluvia osia, joiden takia ei tahdo enää asettua säätöihin ja uudet osat taas maksaa paljon, kun vertaa esim. ruiskun sähkönen bensapumppu vs kaasarin mekaaninen bensapumppu.. Eihän nuo kaasaritkaan varsinkin mallia tuplat, säädöiltään mitkään helpoimmat ja idiooteimmat ole, mutta hommaa korjaussarjan, vaihtaa neulat, neulaventiilit, yms. ja säätää ohjearvoonsa niin eiköhän ne ole taas moneksi vuodeksi huolettomat pelit, kun muistaa öljypinnan ja kalvot tarkistaa..
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... %B6autoksi
(Ps. huomioikaa että kirjoittajalla itsellä ei sitten ole omakohtista kokemusta kummastakaan, ruiskusta taikka tuplista,
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mutta työn alla on yhdet tuplat jotka olisi tarkoitus omaan satkuun laittaa kun vain intin myötä olisi aikaa..
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
)