Sopiiko 900 pyyhkijämoottori noppaan?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: Sopiiko 900 pyyhkijämoottori noppaan?
mie oon tyytyväinen ollu valeon sulkaan nyt talvikauden. ihan rungollinen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Mulla oli lötkikset tupliksessa, kun sen ostin. Kyllä ne aika pahoja katveita jätti, kun eivät kuitenkaan niin tiukalle kaarelle taipuneet, kuin vanhat, rungolliset. Vanhoihin sulkarunkoihinhan voi vaihtaa pelkät kumit, jos vaan viitsii touhuta. Mä olen mun harrasteautoihin kumeja vaihtanut, kun niissä on paljon korkeampi tuo sulan runko. Ei nuo modernit oikein sovi tyyliin.
80-luvulla, kun meillä oli tupliksia, tuli niissä noita pyyhkijän varsia taivuteltua. Yleensä lopputulos oli huono. Parempi vaan etsiä hyvä vetojousi kuoleentuneen tilalle. Vetojousia voi kysellä tarvikeliikkeistä; ottaa vaan vanhan malliksi mukaan.
80-luvulla, kun meillä oli tupliksia, tuli niissä noita pyyhkijän varsia taivuteltua. Yleensä lopputulos oli huono. Parempi vaan etsiä hyvä vetojousi kuoleentuneen tilalle. Vetojousia voi kysellä tarvikeliikkeistä; ottaa vaan vanhan malliksi mukaan.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
-
- "Hirsch"
Joo ajattelin lähteä liikkeelle kokeilemalla onko ullakolla olevat varavarret paremmat, jossei, tarvikeliikkeeseen kyselemään jousia ja sitten noita rungottomia sulkia. Kaverin satkussa toimivat ainakin säällä kuin säällä todella hienosti.