900i n-y -k-i-i-i

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
vmt
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: La Joulu 31, 2011 01:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 900i n-y -k-i-i-i

Viesti Kirjoittaja vmt »

Jatkanpa tähän vähän samansuuntaisella ongelmalla ettei tartte uutta topicia tehdä.

Eli allekirjoituksessa mainittu -89 900i on ruvennut harrastamaan varsin mielenkiintoista hyytymistä. Kun laittaa kylmänä käyntiin ja lähtee liikenteeseen niin parin minuutin ajon jälkeen auto lakkaa vastaamasta kaasuun kertakaikkisen täydellisesti. Ei sammu ja paikallaan kaasutellessa ottaa kyllä kierroksia mut liikkuminen on ihan silkkaa ryömimistä kun auto ei kerta kaikkiaan reagoi. Tätä kestää jonkin aikaa ja sit matka jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Toisinaan saattaa myös lähteä kolmella ja melko tavalla savuttaakin. Eli onko lopullinen tuho väistämätön vai voiko tästä vielä selvitä jollain tavalla?
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2078
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Re: 900i n-y -k-i-i-i

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

kone käy todennäköisesti liian rikkaalla ja kastelee tulpat.

seokset kannattaa tarkastaa jos kaikki muut perus jutut on kunnossa.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Vastaa Viestiin