No niin, kytkin vaihdettiin korjaamolla, tämä sinne lykättiin:
Kytkinpaketti Saab ->75 84-1144 99 68->75 (yleensä ilman painelaakeria) [1968 - 1975] 91.49 €
Painelaakerikin siinä oli mukana.
Nyt on kuitenkin sellainen oire, että kytkimen irroitus huononee pikkuhiljaa, eli noin 100km pääsee ajamaan, kunnes ei saa vaihdetta päälle ja sitten taas ilmauksella korjaantuu. Pääsylinterin putsasin ja vaihdoin tiivisteet, ei apua. Mitään näkyvää vuotoa en ole havainnut.
Onko ainoa mahdollinen diagnoosi, että työsylinterin tiivisteet on antaneet periksi? Ollaan taas jännän äärellä, eli olisikos se sitten tämä:
84-6607 Kytkintyös tiivs Saab 85-93 Hinta 4.50 € 99 75->85 TYÖsyl: jos painelaakeri-ø63mm tiivistes
Sen tiedän että asennetun kytkinsarjan painelaakerin halkaisija
ei ollut 70mm, niin tämä 63mm lienee sitten oikea.
Onkos työsylinterin tiivisteitten vaihto työmäärältään kytkinremppaa vastaava operaatio, eli syyläri irti, jne
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
?