900 turbo ja tulpat
Re: 900 turbo ja tulpat
MSD Blaster 2 Coil 8202 ja ei ballast vastusta tarvinnut ainakaan -80 luvun bosch kärjettömässä sytkässä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: 900 turbo ja tulpat
Juuri tuon omaani hommasin Trade Partsilta mh kuluineen yht. 51e, joutuu vähän paikkaa miettimään kun pystyasennossa oltava.Mertmi kirjoitti:MSD Blaster 2 Coil 8202 ja ei ballast vastusta tarvinnut ainakaan -80 luvun bosch kärjettömässä sytkässä.
Huhun mukaan olisi myös kärjettömäänkin vastaava malli jonka voi laittaa poikittainkin mutta kun tuon jo tilasin niin en viitsinyt kysellä siitä.
Puolanjohto pitää itsekin etsiä kun ei orkkis bougi tule yltämään.
Ps. tuli laitettua vasemmanpuoleisen syylärinpultin alle modattu lattarauta johon puola klemmareilla (välissä kumiliuskat) kiinni. Jää ahtoputkien alapuolelle tyhjään tilaan hyvin ja viileämpi kuin turbonpuolella, +/- piuhat yltää hyvin ja vain tuo puolanjohto otettava vähän pitempi.
Viimeksi muokannut Kupari, Pe Touko 24, 2013 20:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: 900 turbo ja tulpat
Juu, mullekin myytiin motonetissä kutosen platina-Boschit, mutta auto toimii noilla vaan pintakaasulla. Ahtojen noustessa alkaa pätkimään. Vaihdoin ne NGK:n platina-seiskat ja niillä ei näytä nykivän.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: 900 turbo ja tulpat
Moi,
Käytetään tätä otsikkoa,
Mitkä tulpat -86 turbo 16v aeroon?
Nurkissa pyörii jotkut Ngk:t jotka oli tarkoitus laittaa 900s:ään...
Sami
Käytetään tätä otsikkoa,
Mitkä tulpat -86 turbo 16v aeroon?
Nurkissa pyörii jotkut Ngk:t jotka oli tarkoitus laittaa 900s:ään...
Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Re: 900 turbo ja tulpat
Ennen muinoin parhaat oli NGK BCP7EVX. Kaippa BCP7ES käy yhtä hyvin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 900 turbo ja tulpat
Miten nuo Champion tulpat pelittävät 900S. Tilasin NGK BCP7EVX, mutta lähettivät Champion C7YCC,
onko kellään kokemusta pelittävätkö nuo vai pistänkö bumerangina takaisin.
onko kellään kokemusta pelittävätkö nuo vai pistänkö bumerangina takaisin.
Re: 900 turbo ja tulpat
http://fi.sparkplug-crossreference.com/ ... PN/BCP7EVX Tämmösen tietokannan mukaan tuolle NGK BCP7EVX on korvaavat tulpat nuo Champion C7YCC ja sama toisinpäin eli pitäs toimia mutta champpionin tulpista muuten ei henk.koht. ole kokemusta... Ja en nyt muista mitkä tulpat omaan ässään istutin mutta sen verran muistan että kannattaa kärkiväli tulpista kahtoa kun itsellä ainaki oli ihan päin honkia tehtaan asetuksilla
Re: 900 turbo ja tulpat
Saattaisi harmittaa, jos on maksettu platinatulpista ja tulee normitulpat.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00