Onko kukaan testannut/saanut toimimaan ässän bypassia "dumppina", ilmamassamäärämittari tietenkin haittana? Eli käykö tyhjäkäyntiä lainkaan, jos ilman takaisinkierrätyksen letkun tulppaa ja antaa sihauttaa suoraan harakoille? Jotkut olivat harrastaneet tonnarissa samaa juttua, mopon filtteri vaan bypassin päähän. Vm. on 90. Vai laitanko heti takaisiniskuventtiilin bypassin päähän ettei ime seoksia sekaisin?
Taas kerran ässästä
Taas kerran ässästä
Moi!
Onko kukaan testannut/saanut toimimaan ässän bypassia "dumppina", ilmamassamäärämittari tietenkin haittana? Eli käykö tyhjäkäyntiä lainkaan, jos ilman takaisinkierrätyksen letkun tulppaa ja antaa sihauttaa suoraan harakoille? Jotkut olivat harrastaneet tonnarissa samaa juttua, mopon filtteri vaan bypassin päähän. Vm. on 90. Vai laitanko heti takaisiniskuventtiilin bypassin päähän ettei ime seoksia sekaisin?
Kiitos vastauksista!
Onko kukaan testannut/saanut toimimaan ässän bypassia "dumppina", ilmamassamäärämittari tietenkin haittana? Eli käykö tyhjäkäyntiä lainkaan, jos ilman takaisinkierrätyksen letkun tulppaa ja antaa sihauttaa suoraan harakoille? Jotkut olivat harrastaneet tonnarissa samaa juttua, mopon filtteri vaan bypassin päähän. Vm. on 90. Vai laitanko heti takaisiniskuventtiilin bypassin päähän ettei ime seoksia sekaisin?
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-
Subonaattori
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
Nyt toimii alkuperäinen bypass dumppina ja hienosti toimiikin. Ja ILMAN takaiskuventtiiliä.
Ei sekoita tyhjäkäyntiä,eikä mitään, toimii yhtä hyvin kuin alkuperäisenäkin, paitsi tietenkin nyt sihahtaa. Bosch 110-loppuinen bypass on todella niin tiivis, että toimii.
Eli kaasuläppäkotelosta letkulla adapterien läpi bypassille ja siitä suoraan ulkoilmaan. Imuputken reikä on tietenkin tukittu.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.