auto on siis se sininen kasinelkkuni. eilen illalla klo 23 ikkunat jäässä, moottori kylmänä, lähti laakista käyntiin. ajoin tolpalle, johto kiinni. aamulla klo 6, starttaa mutta ei edes lupaa. Väsynyt akku heittää pyyhkeen kehään. toisella autolla töihin.
tänä iltana vianhaku jatkui. kannoin keittiöstä 2 vuorokautta latingissa olleen akun siniseen paholaiseen. akun vaihdon yhteydessä puhdistan maadoituspisteen. anttilan akkutesteri näyttää vanhalle akulle "OK" joten koitan vielä vanhaa akkua puhdistetulla maadoituspisteellä. Ei jaksa pyörittää. uusi akku kehiin. startti pyörii kuin hyrrä, mutta sytys ei lupaa.
Ekana imusarjasta tehostimen alipaineletku irti ja bensaa sinne. ei käynnisty -> vika pakko olla sähköissä?
katson virranjakajan kanteen, aavistuksen kosteaa, kuivaan. Tulpanjohdot on puolitoista vuotta vanhat, ei hapettumaa kosketuspinnoissa. Ei starttaa. Alan lähes ääneen kiroamaan puolentoista vuoden ikäistä bilteman sytkäyksikköä. vaihdan autojeni kanssa sytkäyksiköt ristiin, ei edelleenkään käynnisty.
Tulpat on uusittu syksyllä. Tarkistan yhden. märkä. En enää keksi. Vuosi sitten sama auto teki lakon, ja masinol auttoi. kaasuttimessa vettä? avaan ja puhdistan kaasuttimen yläkerran. kosteutta ei näy mutta likaa oli. luisti liikkuu hyvin. kaasutin kiinni, toiveet tapissa. Ei käynnisty. Haen masinolia kaadan tankkiin, ja korkillisen suoraan imusarjaan. Ei käynnisty.
Masennun ja menen nettiin itkemään.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)