Unohda 500hv ellet sitten laita pellin alle jotain muuta voimalaitepakettia ja muuta autoa takavetoiseksi. Nuo vakiolaatikot eivät kestä tuota ikinä.
Jos haluat polttaa kumia niin kesto luultavasti paranisi dramaattisesti, jos saat muutettua moottorin tuentaa siten, että paketti ei ala pomppimaan kuminpolton aikana. Vakiotehoisella 8V-turbolla saa vaihteiston täysin paskaksi kumia poltettaessa jos keula alkaa hyppiä. Itsellä hajosi pikkuvetopyörän laakereita + lähti hampaita vetopyörästä. Joku lisätuki moottorin etuosaan suoraan edestä tai hiukan vinosti voisi auttaa.
Jos haluamiasi tehoja alat metsästämään, hajoaa noiden lisäksi vielä vaihteiston hammasrattaat. Sivuakseli ei kestä tuon väännön aiheuttamaa taivuttavaa voimaa, vaan alkaa antaa periksi jolloin hammaskosketus hieman muuttuu ja hammasrattaista lähtee hampaat. Ja perinteisesti sivuakselin hammasrattaat, ryhmäpyörä, kaivoi itsensä sivuakseliin ihan vakioajossakin ainakin jos noudatti tehtaan suositusta siitä, ettei vaihteistoöljyjä vaihdeta. Se kun on laakeroitu kahdella 25mm halkaisijaltaan olevalla 20mm pitkällä neulalaakerilla.
Itse katsosin nettiautoa ja ottasin 98 uudemman Camaron tai Mussen. Helpolla saat nuo tehot ja paikat kestää. Kulutus noissa samaa luokkaa ja ajettavuus kaikissa noissa suunnilleen yhtä järkyttävä.
Mutta jenkillä on aina sanansa sanottavanaan naapureitten silmissä.
jmkk kirjoitti:mistä sais og900:n kestävämpää laatikkoa tai osia siihen ? jotka kestäisi isommankin voiman. 500++