It's over 9000
It's over 9000
Aina välillä ampuu tuo satkun kierrosmittari uusiin lukemiin, joskus sen saa mittaria naputtelemalla takaisin. Koitin jo kaiuttimen reiästä hypistellä piuhoja muttei auttanut, mitäs kokeiltas seuraavaksi?
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Re: It's over 9000
Sain vihiä, että syypäänä voisi olla Hücon sytytyspääteyksikkö. Niinhän siellä näkyi Hüco 13 8002 olevan, kokeillaampa jos tallista löytyisi tilalle Boschilainen. Pikaisen tutkimuksen mukaan 8v koneeseen sopisi Bosch 0 227 100 139 tai 0 227 100 147.
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Re: It's over 9000
Ei ollut paljon apua toisesta sytkäyksiköstäkään, hieman harvemmin vain sekoili. Tosin ei lukenut "BOSCH" kyljessä, voi olla joku tarvikemalli tuo joka tallista löytyi... Vaihdettiin Hüco takaisin ja puola bilteman siniseen suurtehopuolaan, eikä nyt ainakaan lyhyellä testiajolla sekoillut. Saa nähdä miten pidemmän päälle.
EDIT:
Nope, vieläkin sama. Onkohan kellään muuta ideaa kuin tuo Hüco? Pitää vielä metsästää jostain boschilainen... Löytyiskö vaikka sähkökuvaa mittariston/sytkäpäätteen kytkennästä?
EDIT:
Nope, vieläkin sama. Onkohan kellään muuta ideaa kuin tuo Hüco? Pitää vielä metsästää jostain boschilainen... Löytyiskö vaikka sähkökuvaa mittariston/sytkäpäätteen kytkennästä?
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Re: It's over 9000
Nyt on Boschilainen, ja siltikin piikkailee. Mistähän päästä sitä sitten lähtisi johtoja ihmettelemään... Tympiä vika, kun yleensä loppuu ennenku kerkiää parkkiin ja saa pellin auki 

SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850