 
  
 
  

 
   No, silloin Se varmaan voi ollakin enemmän liikenteessä, kun Johannes saa ajokortin. Poika on klubin jäsen, mutta eipä ole vielä täällä foorumilla ollut? Täytyy varmaan ukin hieman poikaa kannustaa.
  No, silloin Se varmaan voi ollakin enemmän liikenteessä, kun Johannes saa ajokortin. Poika on klubin jäsen, mutta eipä ole vielä täällä foorumilla ollut? Täytyy varmaan ukin hieman poikaa kannustaa. 
 
 Ööö,,,, Pitäshän nuilla mennä läpi!! Käsijarrussa saa olla 70% heittoa maksimissaan.Saabpert kirjoitti:Eipä mennynnä läpi, autoa kehui siistiksi muuten mutta...
Jarrut etuakseli: 2,0 KN / 2,1 KN
taka-akseli: 1,5 KN / 1,4 KN
Seisontajarru: 1,0 KN / 1,2 KN
... vissiin jäi käsijarrun säätö hieman liian hilkulle, vai onko mielestänne rahastusta?
***************************************************************
# 5373
900 2.1 -3d -92
 .  Katastusmies tuumas sinä sitten laitoit sen keulan kokosen ja kysy nähäänkö illalla salilla
 .  Katastusmies tuumas sinä sitten laitoit sen keulan kokosen ja kysy nähäänkö illalla salilla  Testilenkin jälkeen kysy ahtaakos enempi kun 0.8 äsken testatessa....Eihän se ahda(oikeesti) ja läpi meni.Vetaritunneliy viimeks 2009 hitsattu.Tosin eri kohdista osittain ja työnjälki aika B luokkaa.
  Testilenkin jälkeen kysy ahtaakos enempi kun 0.8 äsken testatessa....Eihän se ahda(oikeesti) ja läpi meni.Vetaritunneliy viimeks 2009 hitsattu.Tosin eri kohdista osittain ja työnjälki aika B luokkaa.Eipä kuulosta kovin hirveältä veloitukselta...32334649 kirjoitti: -Yläpallo väljä
-Vetaritunnelit puhki.
4 tunnin korjaamokeikka ja 230e yht.

Ettei ois tehon puutteesta hylätty?Mvs kirjoitti:Ööö,,,, Pitäshän nuilla mennä läpi!! Käsijarrussa saa olla 70% heittoa maksimissaan.Saabpert kirjoitti:Eipä mennynnä läpi, autoa kehui siistiksi muuten mutta...
Jarrut etuakseli: 2,0 KN / 2,1 KN
taka-akseli: 1,5 KN / 1,4 KN
Seisontajarru: 1,0 KN / 1,2 KN
... vissiin jäi käsijarrun säätö hieman liian hilkulle, vai onko mielestänne rahastusta?
***************************************************************
# 5373
900 2.1 -3d -92

