Yksi keino nostaa tehoja eikä mene vielä rajojen yli on vaihtaa K-Jet ruisku kaasarin tilalle tai kokonainen 8v ruiskukone. Siinä on tehoa 118 hv.
Tiedän täällä meillä päin yhden 90:n, johon on ruisku laitettu. Sehän menee suoraan samaan kanteen, ainoastaan imusarja on eri. Sähkötöitä joutuu jonkun verran tekemään, tosin K-Jetissä nekään ei ole mahdottomia.
Ainoa ongelma voi tulla bensapumpun kanssa, se kun on tankin sisällä, joten ymmärtääkseni kaasutin- ja ruiskuautoissa on eri tankit (joku korjaa, jos olen väärässä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
).
Ruoste,-tms vikaisesta iivaristahan saisi kaikki vermeet, jos sellainen vastaan tulee. 18 hepoa on kuitenkin n.20% tehoa lisää.
Edellinen Saabini oli kaasutin manuaalilootalla, nykyinen on ruisku automaatilla ja se on äkäisempi vaikka tomaatti vähän tehoa leikkaakin. Myin nääs ed. 900:n isälleni, joten voin aina testata kun epäilyttää
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)