Hommasin syksyllä Speedpartsilta J/R sport-suodattimen t8:aan (alkuperäiseen koteloon tuleva). Pienoinen muutos oli havaittavissa imuäänissä, samoin tyhjäkäynti nousi hieman.
Tuo tyhjäkäynnin nousu voi myös johtua siitä, että putsasin samalla koko imupuolen putkiston cooleria myöten. Voipi olla, että siinä samalla ilmamäärämittarin lautanenkin hieman siirtyi tai jotain.
Tuskinpa tuosta sen kummempaa hyötyä on, tuli vain hetken mielijohteesta tilattua, kun noissa Speedpartsin "steg" -hässäköissäkin sellainen on.
Vapaavirtaus
vv-suotimista
Itselleni ainaskin speedpartsilta sanottiin suoraan että kyllä toi vv-suodatin on ne viimeset prosentit mistä tehoa voi repiä lisää kun pata on muuten jo läpikäyty. Tietty jos haluaa vaan elvistellä snägärillä niin 3" rööri takana ja vv suodatin on varmasti poikaa.
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Pakosarja ja -putki ne on mitkä ahistaa vaparissa enemmän ku ilmansuodatin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Entäs tämä piparkakkumuotti
Eli toi Hi-clone viritys. Sen pitäisi aiheuttaa ilman pyörteilyä ja tehostaa palamisprosessia. Imppailin netistä aika tarkat kuvat jakais vain kyhäillä tuollaisen. ..ilmeisesti asennetaan kaasarin ilmanottoaukon yhteyteen haitariputken sisään.