Onko kukaan miettinyt vaihtoehtoa virranjakajan kannen kiinnitykselle. Ne jousipeltihässäkät aiheuttaa oireita (läpilyönti) muutaman tuhannen jälkeen kannen uusimisesta.
Koetin eristää niitä kannenpuoleisia päitä kutistesukalla mutta käyttöaika ei kauan pidentynyt. Oire ilmenee pieninä mustina pisteinä siinä hakasen kohdalla kun katsoo kannen sisälle. Osa sadekelin oireista mahtaa johtua juuri tuosta kiinnityksestä.
Joissain jakajissa on kiinnitys helmasta ruuvilla mutta tässä tapauksessa jotkut "pressunkiristimen" tyyliset paksut kumit saattaisi toimia paremmin. (että kaikkea sitä ihmisen päässä liikkukin... )
Vaihtoehto vj:n kannen kiinnitykseen?
Vaihtoehto vj:n kannen kiinnitykseen?
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä *
-1797-
-1797-
Kyllä pitää olla syttyvehkeissä jotain muuta vikaa, jos rupeaa läpi räiskämään.. ei ole ikinä itselleni tullut yhtään käyntihäiriötä jakajan kannen takia kun uusin sen kerran vuoteen samaan aikaan pyörijän kanssa.
Omassa kulkineessani oli paikallaan yli 10 vuotta sama kansi edellisen omistajan toimesta ja edelleen se oli toimiva vaikkakin aikas rujon näköinen sisäpuolelta..
Omassa kulkineessani oli paikallaan yli 10 vuotta sama kansi edellisen omistajan toimesta ja edelleen se oli toimiva vaikkakin aikas rujon näköinen sisäpuolelta..
Eli meinaatko että tulis liikaa jännitettä puolalle vai jotain muuta? Tulpat oikeat, johdot uudet (bougin), eikä johtoliitoksissa ainakaan ole hapettumia (tarkisteltu), eikä maadoituksissakaan. Kansi kestää oivallisena max 4 - 5 tkm jonka jälkeen alkaa semmoinen "puutuminen" normaalissa ajossa.Myrkky kirjoitti:Kyllä pitää olla syttyvehkeissä jotain muuta vikaa, jos rupeaa läpi räiskämään..
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä *
-1797-
-1797-
Jossain varmaa on kyllä häikkää.
Ei mullekan ole koskaa tuommosta tapahtunut. Kansilla olen yleensä ajanut sen verran kun hyvält tuntunu Olen ässää kerran vaihtanut kannen ja pyörijän, ja olen itse ajanut sillä noin 220tkm. Eikä mitää radikaalia kulumista ole tapahtunut.
Ei mullekan ole koskaa tuommosta tapahtunut. Kansilla olen yleensä ajanut sen verran kun hyvält tuntunu Olen ässää kerran vaihtanut kannen ja pyörijän, ja olen itse ajanut sillä noin 220tkm. Eikä mitää radikaalia kulumista ole tapahtunut.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Kannen kiinnitys
Mulla oli kanssa yhdessä satasessa käyntihäiriöitä.Tutkittaessa selvis että virranjakajan kansi oli puolikierrosta väärässä asennossa,eli ei lukkiutunut vaan pääsi liikkumaan.
Re: Kannen kiinnitys
Se on kyllä totta että kansi pääsee liikkumaan vaikka se oliskin oikein kohdistettukin. Sitten ennakko soutaa pelkän kannen takia noin 0,5 astetta reilusti. Kaikki näköjään vaikuttaa kaikkeen, karkeasti kolme desiä kulutukseen joka vuositasolla on ... !!! Euroja! Voi olla pikkumaista mutta huomattu kuitenkin on.tomaatti kirjoitti:Mulla oli kanssa yhdessä satasessa käyntihäiriöitä.Tutkittaessa selvis että virranjakajan kansi oli puolikierrosta väärässä asennossa,eli ei lukkiutunut vaan pääsi liikkumaan.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä *
-1797-
-1797-