99 nostopaikat

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kimmoisa
"Hirsch"
Viestit: 963
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

99 nostopaikat

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Joo mulla on semmonen SAAB 99.

Tossa nostin sitä tunkilla tallissa ja laitoin alle sitten autopukin siihne etumakustajan jalkatilan kohdalle.

Aloin sitten varovasti sitä tunkkia löysäämään niin johan alkoi rutinaa kuulua. Vähäsen se taisi antaa jopa periksi se paikka. Hitsata täytys kumminkin siitä vähän.

Mistä kohtaa 99 voi nostaa?

Mitään dokumentteja ei autossa oo mukana.
SAAB
mcfeast
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: La Syys 13, 2003 22:08
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mcfeast »

Voit nostaa koko etupään (jos voit) moottorin alla olevasta palkista. Takapää nousee tukivarsien alta todennäköisesti jos ruosteessa.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11508
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ja takaa keskeltä saa nostaa siitä vetokoukun etukiinnikkeen kohdalta, minulla ainakin kesti nostaa siitä, vaikka kontin pohjaa korjattiin vasta myöhemmin.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Etupukki, tunkin korvalliset kyljissä, peräkoukun kiinnityskohta takakontin pohjassa, taka-akseli ja kaikki tukivarsien kiinnityskohdat koriin. Niistä kestää. Ja ainakin minun 99:iä kestää nostaa helmasta, jos laittaa paksun laudan väliin jakamaan kuormaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin