satkussa ei kuulu olla tuota ärrää tuolla kun on jo vastus tulpanjohdoissa.kultakatriina kirjoitti:
Tota tulppahommaa selvittelin, ku kotii pääsin ja se nyt ainakin on satavarma, että ysivitoseen meni semmoset tulpat, kuin pitääkin, eli juurikin tuo BCPR7ES. Mutta mitenkäs näitä nyt voi ulkoa muistaa.. Fiksus myi siis ilmeisesti täysin väärät tulpat tohon satkuun, kun ovat BCPR6ES-11.
ja nuo eivät ole femmaankaan suoraan oikeat tulpat vaan pitää säätää kärkiväli siihen 1,1mm mitä tuo 11 tarkoittaa tuola perässä.
ja seiskat saa tosiaan vähintään olla turbossa että se lämpö siirtyy kanteen eikä jää tulppaan ja sulata sitä..
tuohon starttaamiseen..
mielestäni satkut aivät todellakaan laiskoja ole starttaamaan, ehkä ne vanhemmat joissa ei ollut välitettyä starttia niin kesti hetken kiihtyä mutta vauhtiin päästyään pyöri rivakasti jos ei muka käyntiin lähtenyt ja akussa virtaa piisasi..
bensasuodatin aiheutti itselläni huomattavaa tehottomuutta, sitten kun sen vaihtoi ja kaatoi sieltä liemiä toisesta päästä ulos niin ihan mustaa liejua sieltä tuli...