Sulake nro. 28 palaa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
humma
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: La Marras 22, 2003 11:22
Paikkakunta: Kuopio

Sulake nro. 28 palaa

Viesti Kirjoittaja humma »

Sulake nro 28 palaa ja aiheuttaa tietty sisävalojen sammumisen ja kellon pysähtymisen. Oletteko korjanneet samaa vikaa, ideoita mistä eristys on päässyt rispaantumaan?
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Ensimmäinen mikä kannattaa tarkistaa on maadoituspaikka siinä keulan etuosassa syylärin vastapäätä. Se kannattaa hioa ja puhdistaa.
-Tais olla tuo 28sulake se takalasinlämmittimen sulake..
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Suabisti kirjoitti:-Tais olla tuo 28sulake se takalasinlämmittimen sulake..
29 (20A) on takalasinlämmitin, 28 (15A) on sisävalo, kello, radio, antenni, ainakin vm. -86.

Olisiko takaluukun saranoiden välissä johtoja nirhautunut tai jotain hässäkkää radioasennuksessa?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
humma
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: La Marras 22, 2003 11:22
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja humma »

Kiitos vastauksista. Tuo radiovinkki oli hyvä, radio nimimittäin hyytyi omia aikojaan n. pari viikkoa sitten. Joten sen tiimoilta tutkimukset sitten aloitellaan!
Vastaa Viestiin