![Kuva](http://image.nettiauto.com/extra/carimg/207701_207800/207772_b_97620784.jpg)
Siis tämä ei voi olla -87.... tai sitten mä tiedän Saabeista vähemmän kuin luulin...
Suora linkki http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=
-87 vuoden puolella rekisteröity -88 malli = elokuusta alkaen vaihtuu mallivuosi.jcarlson kirjoitti:Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
Vuosimalli näkyy oikean etulokarin päällä. "M1988" esim.jcarlson kirjoitti:Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
onhan näitä vm -89 ja jopa vm -90 pystäreitä nähty liikenteessä. Erään entisen poliisiautonkin bongasin myynnistä. Lokarin päällä merkintä vuosimallista -89, mutta silti se oli nelilovinen ja ruiskukoneella. En tosin tullut tsekanneeksi, onko se ollut kumminkin kaasarimalli alunperin...Kapaleino kirjoitti: Se auto on ollut varmaan niitä viimeisiä kappaleita pystykeulana ja on siis koottu osista mitkä on vuosien mittaan pudonnut lattialle ja siivoojat on lakaisseet ne yhteen kasaan, niistä on sitten tehty auto![]()
![]()