Tri-Lo kirjoitti:
Joo-o...kokeileppa seuraavaksi sellaisen takapuskuria tohon vielä niin..
Tuli muuten mieleen jos omaan pitäis kokeilla sellaista diskreettiä huulispoikkaa siihen kontin reunaan, ne kun on nyt kans niin "in".
Ei sitä takapuskuria taitaisi saada kiinni tuohon, sellainen olisi kyllä komea tuossa, voisi luulla ihan uudeksi autoksi
Onko sedanmalliseen tuplikseen ollut saatavana mitään järkevännäköistä takaspoileria (en ole nähnyt kuin yhtä mallia olevan mustan käikäleen joka tulee noiden Saab 99, jne -tekstien yläpuolelle, hyvin lähelle niitä)?
Kasikolmosessa oli jonkunmoinen 2-puoleisella teipillä kiinni ollut pieni ja yksinkertainen härpäke, joka muistutti hyppyrimäkeä , hyvin kävi valkoiseen tuplikseen, mutta ei ollut järin tukeva.
Itse asiassa tuo 900 combin takaspoikka ei taitaisi olla hullumman näköinen: http://www.saabismionsairaus.net/Albums ... 3e/aax.jpg
(Tai siis kun koko auto on aika pöhkön näköinen niin taitaisi jopa sopia tuollainen), puluportaat, etuspoikka ja incatkin kun on jo hankittuna
Whaletail taitaisi mennä jo liioitteluksi?
Joo se mallia "takavakaaja" on kyllä ollut haussa jo pitkään, muttei kukaan tunnu tahtovan luopua. Ei taida muunmallisia olla, alkuperäisiä siis, sedaniin.
Tri-Lo kirjoitti:
Voisko joku fotoshopata whaletailin 99 sedaniin?
edit: Jos ei niin kokeilen itse huomenna livenä.
http://www.garaget.org/show_ext.php?car ... age=394790
Sopii kuin sanonko mikä mihin (toisaalta se on asennettu tuossa keskelle takapaksin kantta, eikä auto näytä olevan oikein muutenkaan ihan viimeisen päälle tehty)
Mutta mistä noita Airflow-sarjoja oikein löytyy, joka toisessa ruotsalaisessa tupliksessa näyttäisi sellainen olevan?
Oho..! Totahan joutuu näköjään ihan vakavastikin harkitsemaan.. Jos vaan turbon etuspoikan ja madallusjouset laittais samalla niin vois ehkä jopa katsoa nauramatta.
Ei kenelläkään sattuisi olemaan kuvia satkun etuvakaajan asennuksesta 99:iin? Näkisi kuinka paljon niistä vetaritunnelien reunoista pitäisi louhia pois jotta vakaaja pääsisi liikkumaan oikein.
se oli joku ruotsalaisukko
Kun olin vielä tänä vuonna Suomessa töissä, niin näin jonkun ruotsinkielisen autolehden Nummelan Citymarketissa, jossa oli tarina siitä 99-sta. mutta kun en osaa ruotsia niin hyvin ja kuvat olin jo itse ottanut valmiiksi Ruotsissa, niin en ruvennu sitä ostamaan.
Joo aika kivat ksenonit siellä keulalla on. Itse asensin omaan 99-iin Flösserin Megablau H4-tja myös aika hyvin näkee