Myyjä oli leimannut auton ja toi auton kotipihaan asti eli se kertoo siitä, että auto oli rehdin myyjän puheiden mukainen... Ei tarvinnut todellakaan pettyä!
Kiitos sinne Kouvolan suuntaan myyjälle...

Laittoi äsken sähköpostia...aTO kirjoitti:Oliskohan tämä pelastettavissa:
http://www.nettiauto.com/saab/900/6013614
Edit. Linkki ei enää toimi. Vissiin meni kaupaksi heti. Oli vähän yli 100 tkm ajettu kolari- tms. projekti Karkkilassa.
Lähes varmasti onkin, kun ei ole edes kuskin penkinlämmittimen säädintä kojetaulussa. Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.kimmoa kirjoitti:Tuo on joku kootut seokset. -92 2.1-mallissa on ollut uutena erilainen ratti, erilainen mittaristo ja lisäksi epäilyksiä herättää takapenkki, joka on kankaan kuosista päätellen jostain 80-luvun puolivälistä.
Tuo saattaisi olla vanha kyttäauto.
en luullut löytäväni hyvää autoa, luulin löytäväni auton väliaikaiseen käyttöön muutamaksi kuukaudeksi, mutta tuo yksilö ei herättänyt minkäänasteista luottamusta. 150-200 eurolla olisin uskaltanut ostaa sian säkissä.Johtaja_Turhapuro kirjoitti:^^Luulit löytäväsi "erään vähemmistöryhmän" omistamasta verkkoaitakaupasta hyvän auton?![]()
Johan tuo on kohta puoli vuotta etsinyt uutta omistajaa. Ensin yksityisellä myyjällä ja nyt autoliikkeellä. Aiempaa keskustelua ko. yksilöstä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 49#p955249
Eihän sitä mihinkään tarvitse kyllä juuri muutenkaan.Rattivaihde kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.
Mä oon kyllä oppinut arvostamaan penkinlämppäriä, kun ajelee kylällä lyhyttä pätkäävmt kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse kyllä juuri muutenkaan.Rattivaihde kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.
Tästä voidaan olla montaa eri mieltä, myösveini siekkinen kirjoitti:300e menee jo yhdessä paari illassa,eikä sillä ehjää autoa saa,mutta kun laitaa 1500e ja yli niin voi jo saada.spr lajoituspiste erikseen.
Taisi olla kyse lämppärin kytkimestä, ei lämppäristä. Komppaan vmt:tä, ei mulla ole missään muussa autossa ollut niin täydellisesti toimivaa persgrilliä kuin 99:ssä ja vanhassa OG900:ssa, joissa grilli oli täysin automaaginen.sarka kirjoitti:Mä oon kyllä oppinut arvostamaan penkinlämppäriä, kun ajelee kylällä lyhyttä pätkääAkku ei välttämättä kovin arvosta, mutta alaselkä ja persaus kyllä