Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
Tänään pihaan hankittu vuoden 1993 metallinpunainen classic-mallin og satku käyttöautoksi.
Myyjä oli leimannut auton ja toi auton kotipihaan asti eli se kertoo siitä, että auto oli rehdin myyjän puheiden mukainen... Ei tarvinnut todellakaan pettyä!
Kiitos sinne Kouvolan suuntaan myyjälle...
Myyjä oli leimannut auton ja toi auton kotipihaan asti eli se kertoo siitä, että auto oli rehdin myyjän puheiden mukainen... Ei tarvinnut todellakaan pettyä!
Kiitos sinne Kouvolan suuntaan myyjälle...
Re: Pelastakaa satkuja!
Laittoi äsken sähköpostia...aTO kirjoitti:Oliskohan tämä pelastettavissa:
http://www.nettiauto.com/saab/900/6013614
Edit. Linkki ei enää toimi. Vissiin meni kaupaksi heti. Oli vähän yli 100 tkm ajettu kolari- tms. projekti Karkkilassa.
"auto siis liikkuu viel mut väänty pellit ja vissii koriki ojaan ajon yhteydessä sillai et tulee mulle halvemmaks vaihtaa kuin korjaa. oikeen valon lasi rikki mutta ei mitää teknillisiä vikoja sinällänsä. aika lailla kosmeettista vikaa vain siis."
Kaippa se jollekin kelpasi
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: Pelastakaa satkuja!
Ja aivan loistavaa suomen kieltä.
Re: Pelastakaa satkuja!
kävin katsomassa espoossa tätä, ajatuksella että jos 300€:lla syntyisi kaupat. Nähtyäni auton en ollut valmis tarjoamaan edes sen vertaa. Ja otsikossa lukee vielä "siisti"! (pikaisia havaintoja, kuskin oven kahva ei toimi, ovi lähti kuitenkin vetämällä auki ja rojahti jotenkin oudosti saranan päälle roikkumaan - kuskin istuimessa oli jotain outoa, ihan kun istuisi vinossa, sisällä haisi pahalle, maalipinnassa erittäin rumia paukkupullopaikkauksia suoraa ruosteen päälle, kynnyskotelot vahvasti ruosteessa, oven helmat rumat, konepellin saranat kovin kankeat, konehuone kohtalaisen epäsiisti joka tosin on normaalia tuon ikäisessä, en vaivautunut edes käynnistämään). talvirenkaat näytti nopealla vilkaisulla hyviltä.
http://www.nettiauto.com/saab/900/6094709
http://www.nettiauto.com/saab/900/6094709
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: Pelastakaa satkuja!
Tuo on joku kootut seokset. -92 2.1-mallissa on ollut uutena erilainen ratti, erilainen mittaristo ja lisäksi epäilyksiä herättää takapenkki, joka on kankaan kuosista päätellen jostain 80-luvun puolivälistä.
Tuo saattaisi olla vanha kyttäauto.
Tuo saattaisi olla vanha kyttäauto.
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Pe Elo 10, 2012 13:41
- Paikkakunta: Tampere City
Re: Pelastakaa satkuja!
Viimeksi muokannut Johtaja_Turhapuro, To Kesä 03, 2021 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#5673
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (KA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
АвтоВАЗ 21122 -03 (RUS) Mercedes-Benz E200 BlueTEC -16 (TAXI)
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (KA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
АвтоВАЗ 21122 -03 (RUS) Mercedes-Benz E200 BlueTEC -16 (TAXI)
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
Lähes varmasti onkin, kun ei ole edes kuskin penkinlämmittimen säädintä kojetaulussa. Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.kimmoa kirjoitti:Tuo on joku kootut seokset. -92 2.1-mallissa on ollut uutena erilainen ratti, erilainen mittaristo ja lisäksi epäilyksiä herättää takapenkki, joka on kankaan kuosista päätellen jostain 80-luvun puolivälistä.
Tuo saattaisi olla vanha kyttäauto.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
en luullut löytäväni hyvää autoa, luulin löytäväni auton väliaikaiseen käyttöön muutamaksi kuukaudeksi, mutta tuo yksilö ei herättänyt minkäänasteista luottamusta. 150-200 eurolla olisin uskaltanut ostaa sian säkissä.Johtaja_Turhapuro kirjoitti:^^Luulit löytäväsi "erään vähemmistöryhmän" omistamasta verkkoaitakaupasta hyvän auton?
Johan tuo on kohta puoli vuotta etsinyt uutta omistajaa. Ensin yksityisellä myyjällä ja nyt autoliikkeellä. Aiempaa keskustelua ko. yksilöstä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 49#p955249
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: Pelastakaa satkuja!
Eihän sitä mihinkään tarvitse kyllä juuri muutenkaan.Rattivaihde kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Re: Pelastakaa satkuja!
Mä oon kyllä oppinut arvostamaan penkinlämppäriä, kun ajelee kylällä lyhyttä pätkää Akku ei välttämättä kovin arvosta, mutta alaselkä ja persaus kyllävmt kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse kyllä juuri muutenkaan.Rattivaihde kirjoitti:Eihän sitä mihinkään tarvitse jos auto viettää yönsä lämpimässä tallissa.
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Pelastakaa satkuja!
Olis tuo saab lähempänä niin hakisin pois.sais hyviä varaosia jokkikseen.
300e menee jo yhdessä paari illassa,eikä sillä ehjää autoa saa,mutta kun laitaa 1500e ja yli niin voi jo saada.spr lajoituspiste erikseen.
300e menee jo yhdessä paari illassa,eikä sillä ehjää autoa saa,mutta kun laitaa 1500e ja yli niin voi jo saada.spr lajoituspiste erikseen.
Re: Pelastakaa satkuja!
Tästä voidaan olla montaa eri mieltä, myösveini siekkinen kirjoitti:300e menee jo yhdessä paari illassa,eikä sillä ehjää autoa saa,mutta kun laitaa 1500e ja yli niin voi jo saada.spr lajoituspiste erikseen.
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: Pelastakaa satkuja!
tuo on muuten hyvä pointti, jos varaosa-autoksi hakee, silloinhan siitä kannattaa maksaa vaikka se koko pyydetty hinta
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: Pelastakaa satkuja!
Taisi olla kyse lämppärin kytkimestä, ei lämppäristä. Komppaan vmt:tä, ei mulla ole missään muussa autossa ollut niin täydellisesti toimivaa persgrilliä kuin 99:ssä ja vanhassa OG900:ssa, joissa grilli oli täysin automaaginen.sarka kirjoitti:Mä oon kyllä oppinut arvostamaan penkinlämppäriä, kun ajelee kylällä lyhyttä pätkää Akku ei välttämättä kovin arvosta, mutta alaselkä ja persaus kyllä
Jos akku ei arvosta persgrilliä pätkäajossa, vaihda autoon ehjä laturi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Pelastakaa satkuja!
joo samaa mieltä - toi on ihan hirveetä, että joutuu arpomaan hanuria lämpimäksi monipykäläisen kytkimen kanssa, joka on vieläpä osittain piilossa jättiläismäisen vakionopeussäätimen takana
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)