4-oviset T16 satkut

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2047
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Re: 4-oviset T16 satkut

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

Itsekin olen himoinnut juuri tuollaista alkuperäistä 2d turbo 16 ysisatasta ja on kyllä hyvä yhdistelmä.

2 ovinen kori on jäykin ajettava og 900:sista.

cabrio on tietysti vielä komeempi (2D).
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: 4-oviset T16 satkut

Viesti Kirjoittaja Jope »

Just toi. Muutaman vuoden erikoismalli brittein saarilla.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Simbe
Matalapaineturbo
Viestit: 153
Liittynyt: La Marras 20, 2004 20:51
Paikkakunta: Joensuu

Re: 4-oviset T16 satkut

Viesti Kirjoittaja Simbe »

niin kysymyshän tuli siitä mieleen kun luin brittien/jenkkien foorumia jossa sanottiin niinkin rajattu vuosmallihaitari ku 84-85 noitten neliovisten osalta, mutta pohjoismaissa vissiin saanu myöhemminkin ko. korimallia. Lisäis vaan motivaatiota tulevia peltihommia ajatellen jos auto oiskin vähän harvinaisempi tapaus :mrgreen:
#6298
Saab 900 T16 -84
Saab 9000 2,0t CSE -94 (rahareikä)
99 Turbon kun sais...
Vastaa Viestiin