Itsekin olen himoinnut juuri tuollaista alkuperäistä 2d turbo 16 ysisatasta ja on kyllä hyvä yhdistelmä.
2 ovinen kori on jäykin ajettava og 900:sista.
cabrio on tietysti vielä komeempi (2D).
4-oviset T16 satkut
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: 4-oviset T16 satkut
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: 4-oviset T16 satkut
Just toi. Muutaman vuoden erikoismalli brittein saarilla.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Re: 4-oviset T16 satkut
niin kysymyshän tuli siitä mieleen kun luin brittien/jenkkien foorumia jossa sanottiin niinkin rajattu vuosmallihaitari ku 84-85 noitten neliovisten osalta, mutta pohjoismaissa vissiin saanu myöhemminkin ko. korimallia. Lisäis vaan motivaatiota tulevia peltihommia ajatellen jos auto oiskin vähän harvinaisempi tapaus ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
#6298
Saab 900 T16 -84
Saab 9000 2,0t CSE -94 (rahareikä)
99 Turbon kun sais...
Saab 900 T16 -84
Saab 9000 2,0t CSE -94 (rahareikä)
99 Turbon kun sais...