900i (8v) --> Turbo16
Eikös se juuri mene korin mukaan aina, vähäpäästöisyys.f-19 kirjoitti:No eihän, eikös kori sen määrää? Kuka sinne AKElle olikaan soittanut?MSaab kirjoitti:f19 kirjoitti:Siis -84:n tekniikka siirtyy -88:iin, silti katitta!Niinpä, -84:n korin, kattia ei tarvita.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
itse olen laittamassa -88 satkuun (kaasari) -86 tonnarin (t16) tekniikka ja homma menee näin (asia sovittu konttorin kanssa):
-katti (koska en jaksa hakea saabilta lappua ko. moottorin päästöistä, vaatisi rek. otteen lähettämistä)
-kaasuiskarit (vrt. saabin yleistodistus koskien moottorin virittämistä)
-ei dynoa (koska inssillä on tiedossa luovutusauton rek. nro. ja sen tehot 175hp)
-moottorin korvakkeet muunnellaan 8-venasesta (lähinnä pakosarjan puoli)
-dp saa olla vaikka 10"
(tällä hetkellä 2,5")
jos viritellä tahtoo niin hyvin virtaava katti maksaa 100€ tai nakkaa sen mäkeen katsastuksen jälkeen (siis radalle mentäessä
)
-katti (koska en jaksa hakea saabilta lappua ko. moottorin päästöistä, vaatisi rek. otteen lähettämistä)
-kaasuiskarit (vrt. saabin yleistodistus koskien moottorin virittämistä)
-ei dynoa (koska inssillä on tiedossa luovutusauton rek. nro. ja sen tehot 175hp)
-moottorin korvakkeet muunnellaan 8-venasesta (lähinnä pakosarjan puoli)
-dp saa olla vaikka 10"

jos viritellä tahtoo niin hyvin virtaava katti maksaa 100€ tai nakkaa sen mäkeen katsastuksen jälkeen (siis radalle mentäessä

Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato
