Noniin!

Paineanturipa se varmaan laittaa hanttin.
Kyllä se APC hillitsee paineita ilman paineanturiakin muutenkin kuin nakutustapauksessa, itseasiassa voi toimia aivan mainiosti tuollakin tavalla. Omassani on edelleen se rikkonainen paineanturi paikallaan, letku vain irroitettuna ja hyvin pelaa.

Tosin mulla on modattu APC-boksi.
Eli seuraavaksi minä tekisin niin, että purkaisin kojelaudan alaosan pois, etsisin sieltä kuljettajan puolelta sen paineanturin, vetäisin siitä letkun irti, tulppaisin sen ja kytkisin konehuoneen puolelta takaisin. Sitten koeajolle ja jos painemittari pysyttelee kaasu pohjassa tuossa oranssin ja punaisen rajamailla niin ei kun kojelauta takaisin kasaan ja kovaa ajoa!
Paineanturin puuttuminen saattaa tehdä alakierroksille hirmuisen ahtopainepiikin, mutta jos kerran sun auto ei mene edes polttoaineen katkaisun rajalle, niin pitäisi olla OK.
Parasta tietenkin on hommata toimiva anturi sinne, mutta kun se hajoaa kuitenkin kohta uudelleen..
