APC, eikä ahda kunnolla...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
kms
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Loka 27, 2003 18:23
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja kms »

Otin ohjaamoon tulevan putken irti (ja tietysti tulppasin imusarjan puolen) ja jo rupesi kinneri kulkemaan :o

Siispä johtopäätös olnee, että paineanturi on valmis. Kö?

Koitin sitten revitellä muutaman kerran, mutten saanut paineita nousemaan niin pitkälle, että polttoaineen katkaisu olisi mennyt päälle.
Onko APC nyt osittain toiminnassa ja pelkän nakutuksen tunnistuksen varassa?
Vai onko minulta taas jäänyt huomaamatta jokin APC systeemin erityispiirre/hienous?

Puolanjohdon reititin termarin ali.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Noniin! :) Paineanturipa se varmaan laittaa hanttin.

Kyllä se APC hillitsee paineita ilman paineanturiakin muutenkin kuin nakutustapauksessa, itseasiassa voi toimia aivan mainiosti tuollakin tavalla. Omassani on edelleen se rikkonainen paineanturi paikallaan, letku vain irroitettuna ja hyvin pelaa. :) Tosin mulla on modattu APC-boksi.

Eli seuraavaksi minä tekisin niin, että purkaisin kojelaudan alaosan pois, etsisin sieltä kuljettajan puolelta sen paineanturin, vetäisin siitä letkun irti, tulppaisin sen ja kytkisin konehuoneen puolelta takaisin. Sitten koeajolle ja jos painemittari pysyttelee kaasu pohjassa tuossa oranssin ja punaisen rajamailla niin ei kun kojelauta takaisin kasaan ja kovaa ajoa! :)

Paineanturin puuttuminen saattaa tehdä alakierroksille hirmuisen ahtopainepiikin, mutta jos kerran sun auto ei mene edes polttoaineen katkaisun rajalle, niin pitäisi olla OK.

Parasta tietenkin on hommata toimiva anturi sinne, mutta kun se hajoaa kuitenkin kohta uudelleen.. :?
Aki Peltola #1132
Vastaa Viestiin