Itselläni oli myös vastaavia ongelmia kylmäkäynnistyksen kanssa (900i -87). Tyypillistä oli, että käynnistyi vajaapytyillä ja samalla tuhosi tulpat. Kun kerran NGK oli mennyt pimeäksi, ei putsaus paljoa auttanut. Tulppa toimi hetken vain hetken aikaa.
Epäilin aluksi lämpöaikakytkintä. Mutta varsinaiseksi viaksi osoittautui lopulta ohjauspainesäädin. Ostin yhdeltä klubilaiselta käyttämättömän edullisesti ja sen jälkeen on pelittänyt hyvin. Asennuksen tehnyt kaveri sanoi, että säätimen malli olisi tarkoitettu lämpimimpiin maihin, mutta hyvin tuntuu toimivan. Käynnistyminenkin tapahtuu hetkessä eikä tarvitse edes kuumana sahata sekuntitolkulla.
8 vena ei käynnisty
Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset