Vaihdelaatikon irroitus T16 koneesta -84

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10503
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Vaihdelaatikon irroitus T16 koneesta -84

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Niin, siis kun irroitetaan moottori ja vaihteisto toisistaan, niin riittää että irroittaa kytkin akselin ja avaa sylinterin kolme kiinnityspulttia. Sitten vaan kone nostaen pois ja kytkin purkautuu siinä samalla, kuin itsestään...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10503
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Vaihdelaatikon irroitus T16 koneesta -84

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

antti.hakamaa kirjoitti:niitä kahta pulttia ei ole ainakaan loppu pään og saabeissa. vaikka reijät kyllä löytyy.
Tusinan verran on purettu nuita og-Saabeja. Ei ole ollut pultteja siellä vauhtipyörän takana missään.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin