Omassa 2,1:ssä viaksi osoittautui kampiakselin asentotunnistin ( hall-anturi)Sprident kirjoitti:Tilannekatsaus: Kakspilikkuykkönen jatkaa satunnaista sammuiluaan aivan kuten menneiden viikkojen aikana ennenkin. Aamuisin kylmällä tai viileällä kelillä pääsee työmatkat useimmiten normaalisti ilman sammumisia, mutta paluumatka iltapäivällä saattaa vaatia pahimmillaan kuusi äkillistä moottorin sammumista reilun 15 km matkalla. Laitos joko käynnistyy heti tai vähän ajan kuluttua, tai sitten tuntien päästä, satunnaisotannalla tietenkin.
Uusin sen muiden osien kokeilujen jälkeen, ja ei ole sammunut ajossa enää. (abt. 700km)
Pumppu, ezk-yksikkö, puola, sytytyspääteaste ovat omia, ei vaihdettu. Tulpat ja pyörijä uudet, hall-anturi uusi.