OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Hyvä muistaa, että OG900 Konetilojen painoissakin eroja.
Esim:
OG900 i8 vs. OG900 T16, eli taitanee tuon jälkimmäisen "sisuskalut" painaa enemmän
Esim:
OG900 i8 vs. OG900 T16, eli taitanee tuon jälkimmäisen "sisuskalut" painaa enemmän
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Kuten sanoin, ei se edes näytä madalletulta. Kuvaa ei ole tullut otettua, mutta tuo Nikke_M:n exä https://picasaweb.google.com/niklas.meh ... 6652772066 näyttää matalammalta kun mun.Anterom kirjoitti:Tästä satkusta olis kiva nähdä kuvaa et miten alhaalla on jos jouset tuollaiset?
Mun autossa on kallistuksen vakaaja(t)
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Aina vaan tiedot tarkentuu.
Jos varman päälle ottaisi askel kerrallaan, varmaan kannattaisi ensinnä asentaa vain etujouset sellaisenaan paikalleen ja katsoa tilanne.
Jos varman päälle ottaisi askel kerrallaan, varmaan kannattaisi ensinnä asentaa vain etujouset sellaisenaan paikalleen ja katsoa tilanne.
Volvot: V70 T5 6-man BSR Steg 3 -06 + 960 3.0 24V Aut -91 + 960 3.0 24V Aut -90
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Tuollai se pitää olla kaaren ja lokarin väli.. (etupyörä)
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Jos iskarit auki etupäästä, ei todellakaan tarvitse jousen puristimia. Jos iskarit kiinni niin nippa nappa meneekö "lievällä" väkivalla paikoilleen.
EI Saabia...tällä erää.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Liian matala, kun alkaa kumi jo mennä lokarin sisälleAnterom kirjoitti:Tuollai se pitää olla kaaren ja lokarin väli.. (etupyörä)
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Piteehän se auton ny matala olla et on hyvä ajaa.. Noo mut makuasioita nää..
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Ei ehkä paras mahollinen kuva mutta mielestäni näkyy että melko hyvin on balansissa, silmällä arvioiden renkaan ja pyöränaukon kaaren etäisyys on sama edessä ja takana. Karvalakkikaasarin konehuoneesa 16v tekniikka ja alustassa Lesjöt, Sachs Advantaget ja uudet puslat (kaikki). Takana ei ole ylimääräisiä kumeja jousten välissä.
http://kuvablogi.com/nayta/487031/
http://kuvablogi.com/nayta/487031/
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Totta, aika hyvältä näyttää.Henri S kirjoitti:Ei ehkä paras mahollinen kuva mutta mielestäni näkyy että melko hyvin on balansissa, silmällä arvioiden renkaan ja pyöränaukon kaaren etäisyys on sama edessä ja takana. Karvalakkikaasarin konehuoneesa 16v tekniikka ja alustassa Lesjöt, Sachs Advantaget ja uudet puslat (kaikki). Takana ei ole ylimääräisiä kumeja jousten välissä.
http://kuvablogi.com/nayta/487031/
Volvot: V70 T5 6-man BSR Steg 3 -06 + 960 3.0 24V Aut -91 + 960 3.0 24V Aut -90
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Tämä sopii myös minun makuun ulkonäöllisesti.Anterom kirjoitti:Tuollai se pitää olla kaaren ja lokarin väli.. (etupyörä)
Omassa V70:ssä on keula tällä tapaa ja perä on 2 cm ylempänä eli pieni pyörän ja kaaren väli näkyy silmämääräisesti. Kestää laitta kyytiin tavaraa ja väkeä ja silti perä ei roiku.
Mutta toimii siinä myös teknisesti ja katasatajakaan ei valita, kun on KW:n säädettävä alusta.
Volvot: V70 T5 6-man BSR Steg 3 -06 + 960 3.0 24V Aut -91 + 960 3.0 24V Aut -90
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Mistä noita lesjöforsin sarjoja saa ostettuu?
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Kilen-merkillä taitaa olla pitkälti samat tuotteet, joita saa ainakin speedpartsilta (PCS). http://shop.speedparts.se/sv/prod/900-7 ... l0900.html Motonet kun näyttää madallusjousille pyöreää nollaa varastosaldoksi.
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Tuli silloin aikoinaan laitettua sasch+lesjö+vakaajat+ilmapussit-yhdistelmä
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Onko tuossa vihreässä satkussa jotkut lyhyemmät iskarit?
Selvästi matalampi kuin normi madallusjousilla, joilla jo rajoilla pysyykö jousi paikoillaan ulosjoustossa . Muutenhan matala keula on ihan siistinnäköinen , mutta voiko sillä ajaa normaalisti?
Lesjöjen kanssa en omassa tarvinnut edes jousipuristimia , meni helposti ilmankin paikalleen. Silti ei keula ole vielä läheskään tuota .
Selvästi matalampi kuin normi madallusjousilla, joilla jo rajoilla pysyykö jousi paikoillaan ulosjoustossa . Muutenhan matala keula on ihan siistinnäköinen , mutta voiko sillä ajaa normaalisti?
Lesjöjen kanssa en omassa tarvinnut edes jousipuristimia , meni helposti ilmankin paikalleen. Silti ei keula ole vielä läheskään tuota .
900S(T5.5) M1991(KR)
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Vieläkö kuvia tallessa? Ei enää linkit toimi...