1. Connect yellow/white wire from 3-pin connector to ground
Use a wire with switch
NOTE:
Read the whole description through before switching ignition ON
2.Switch ignition to DRIVE position, CHECK ENGINE light goes ON
3.Set switch to ”ON” position, CE light goes OFF
4.Watch CE light carefully, after about two seconds comes short blink, that
means first fault code will be activated.
Set switch ”OFF” right after the flash
5.Now the first Fault code is active and it will be shown by short CE light blinks
Kelta/valkoisen piuhan yhdistin maihin takapenkin alla olevan oranssin liittimen jälkeisestä lenkistä. Sitten tuo vaihe 2, kun kääntää virrat DRIVE asentoon niin CE valo syttyy, mutta sammuu vähän ajan kuluttua itsestään. En ole siis päässyt tuota kakkos vaihetta pidemmälle koska CE valo kerkeää aina sammua.
Ylävesiletku ei ota virranjakajaan kiinni, mutta turbolta tuleva ahtoputki painoi kyllä jakajan päätyyn. Jos virranjakaja pääsee "vuotamaan" virtaa niin rikkooko se silloin jotain? Ei vaikuttanut kuitenkaan koneen käynnistymiseen vaikka käänsin ahtoputkea. Nyt kuitenkin kun aamulla koitin käyntiin niin Saappi lähti käyntiin iloisesti, kuin ei mitään vikoja olisi ikinä ollutkaan. Ainoa vain että se ruskea pyöreä palikka piti aika kovaa ja nopeaa naputusta, mikä siinä syyläriä vasten, johon tulee putket ainakin turbolta ja imuputkesta ja joku kolmaskin. Mikäs se se palikka on? Siinä kun aikansa oli sitten Saba ollut käynnissä niin annoin vähän kierroksia, jolloin poksautti ahtoputken irti kun oli ilmeisesti jäänyt kiristämättä. Silloin Saappi tietysti sammui, mutta ei ole enää lähtenyt käyntiin. Aivan samanlainen taas kuin aikaisemminkin.limonaati2 kirjoitti:Otitko mahdollisesti ylävesiletkun pois? Jos letkun laittaa väärinpäin painaa se virranjakajan kannen pyörijään ja kansi rupeaa "vuotamaan" virtaa. Kokeile uutta pyörijää + kantta älä laita konepeltiä kiinni, jos toimii niin vaihdat vain letkun oikein päin.