Voi Saabi raukkaa...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

9000CD23T kirjoitti:Onhan öljyntäyttökorkki kiinni..?
Ei vaikuta 16 venasessa työ öljykorkki :)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Noniin nyt on suurinpiirtein kaikki letkut tutkittu eikä halkeamia tai letkujen irtiottoja :P ole näkynyt... kohta hyvällä todennäköisyydella tulee ehjä alipaine kello ja kun sen saan paikalleen niin toivottavasti loppuu... jos ei niiin voisko vika olla ilmamäärämittarissa...?
Äh... mikä sanahirviö... :evil:
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Niin ja tossa eilen saabi teki sellaista että yhtä äkkiä saabi hyyty todella ihmeellisesti moottori ei jaksanu vetää ollenkaa, mutta kun kytkimen painoi pohjaan moottori kävi hyvin ja otti kierroksia... mutta kun kykimen nosti niin tärisivaan mutta ei liikkunut... ja kun kaasua painaa reippaasti ahtomittari nousee valkoisen ja keltaisen väliin eli ahtoja on +-0 ja todella hitaasti keltaisen puoleen väliin niinkun imusarjassa olisi joku todella suuri tuoto ainut vaan että en ole sellaista löytänyt...??? :?
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Ransu kirjoitti:Niin ja tossa eilen saabi teki sellaista että yhtä äkkiä saabi hyyty todella ihmeellisesti moottori ei jaksanu vetää ollenkaa, mutta kun kytkimen painoi pohjaan moottori kävi hyvin ja otti kierroksia... mutta kun kykimen nosti niin tärisivaan mutta ei liikkunut... ja kun kaasua painaa reippaasti ahtomittari nousee valkoisen ja keltaisen väliin eli ahtoja on +-0 ja todella hitaasti keltaisen puoleen väliin niinkun imusarjassa olisi joku todella suuri tuoto ainut vaan että en ole sellaista löytänyt...??? :?
Tai sitten pakoputki tukossa. Ei olisi ihan ensimmäinen kerta, kun villat äänenvaimentajasta tukkii putken.
900C -86
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

miten se selittää sen että välillä toimiin niinkun ei mitää...?
Vaikka ahtoja ei ole tarpeeksi... :twisted:
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

No niin auto rupes alipaine kellon vaihdolla toimiin niinkun kello :P
Mutta eileen ylläri ylläri :evil: Saabi nytkähti ja sammui heti EIKÄ lähteny käyntiin vaikka kuinka sahasin.... Olisko niin että virtaa ei tule... Sytkäpoksi...?

Nyt vois sanoa että V...u mikä P...a... ja vaihto volvoon.
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Omasta autosta on tyhjäkäynti hukassa ja kalvohan sieltä oli mennyt rikki. Käyköhän 8v ruiskuun 8v turbon säädin? Olisi semmonen ehjä ylimääräisenä.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaa-a paha mennä sanomaan... Sopivatko...???
Oma ei lähe käyntiin ollenkaa... sytkä poksi on ainakin ehjä...
Missä vika....? :cry:
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Ransu kirjoitti:Jaa-a paha mennä sanomaan... Sopivatko...???
Oma ei lähe käyntiin ollenkaa... sytkä poksi on ainakin ehjä...
Missä vika....? :cry:
Testaa ensin, tuleeko tulpille kipunaa ja sitten tarkista bensapumpun toiminta/bensanpaineet. Ja tarkista, että virranjakajalle tuleva liitin on kunnola kiinni ja piuhat paikallaan itse liittimessä.
Foxbody turbo
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Okei tänään tutkin nuo kipunat ja pumpun... :)
Ja jakajan piuhoilla tarkoitat varmaan niitä jotka menevät siihen jakajan kylkeen kiinni onko ne nyt sitten hall:in piuhoja...?
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Jep.
Foxbody turbo
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Kitoksia kaikille auttaneille etenkin t04:selle hallin piuhathan ne ton käyntiin lähtemättömyyden tekivät... nyt saabi taas rullaa entistä ehompana... :P
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Ransu kirjoitti:No niin auto rupes alipaine kellon vaihdolla toimiin niinkun kello :P
Hyvä että tuli kello tarpeeseen.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Olisko kellään räjäytys kuvaa tohon jakaja hässään...? 8)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ransu kirjoitti:Olisko kellään räjäytys kuvaa tohon jakaja hässään...? 8)
http://www.townsendimports.com
http://68.155.251.7/engine_folder/ignrebuildpg1.htm
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin