aero kirjoitti:Mulla on semmonen mielikuva, ettei 84-tuplista enää olis kuin yhden kaasarin tekniikalla. Eli joo, IMO tuo on ykskaasarivehje (ainakin alunperin), vaikka saatan tietty väärässäkin olla.
Jos puhut siitä linkkaamastasi valkoisesta Vihdissä (käy ihmeessä kattomassa, hinta on aika pieni ja yksilö voi olla potentiaalinen), niin jo konehuoneen kuvastakin näkyy paistelevan se yksittäinen kaasari.
Edit: tai sitten älä käy, on vissiin mennyt just kaupaks, kun toveri esittelee ostostaan tuossa viereisessä ketjussa .
Enpäs jotenkin hoksannut konehuoneen kuvaa... Näköjään meni kaupaksi
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Mistä löytyisi lista, jolla voisi tulkita auton värin ja sisutuksen koodit. Valmistenumerotulkki olisi myös hyvä. Tuoslla FAQ:ssa on linkki jonnekin dna:n sivulle joka on hävinnyt jo kai bittitaivaaseen.
Vanja-eno kirjoitti:Mistä löytyisi lista, jolla voisi tulkita auton värin ja sisutuksen koodit. Valmistenumerotulkki olisi myös hyvä. Tuoslla FAQ:ssa on linkki jonnekin dna:n sivulle joka on hävinnyt jo kai bittitaivaaseen.
Käykö Saabeissa nopeusmittarit sekasin mallista toiseen? 99stäni on siis nopeusmittari sökönä, eihän se sinällään haittaa mutta olis se kiva korjata kun on noi muutkin pikku jutut korjannut. Purin mittariston lampun vaihdossa, samalla sit katselin miksi se ei toimi. Mittari ei palaudu kunnolla nollaan, ajossa se huitelikin ihan missä sattu, yleensä näytti liikaa.
99 tarvitsee 99:n tai 90:n nopeusmittarin. Liikkeellä on ollut hiukan eri välityssuhteella olevia mittareita, laita sellainen jossa mittaritauluun on stanssattu sama kuin vanhassakin mittarissa, todennäköisesti 0,64.
Vanhan mittarinkin kyllä saa korjattua toimivaksi, siellä vaan se vaijerin pyörittämä kiekko nojaa viisariakseliin kiinnitettyyn kuppiin. Mittarin rungon etu- ja takaosan väliin lisää etäisyyttä niin taas toimii. Missä päin Suomea vaikutat?
jus kirjoitti:99 tarvitsee 99:n tai 90:n nopeusmittarin. Liikkeellä on ollut hiukan eri välityssuhteella olevia mittareita, laita sellainen jossa mittaritauluun on stanssattu sama kuin vanhassakin mittarissa, todennäköisesti 0,64.
Vanhan mittarinkin kyllä saa korjattua toimivaksi, siellä vaan se vaijerin pyörittämä kiekko nojaa viisariakseliin kiinnitettyyn kuppiin. Mittarin rungon etu- ja takaosan väliin lisää etäisyyttä niin taas toimii. Missä päin Suomea vaikutat?
Helsingissä asustelen, Porvoo Loviisa sektorilla sit noin muuten pyörin. 0,64 muistelisin sen olevan.
Kapt.Kosmos kirjoitti:Käykö Saabeissa nopeusmittarit sekasin mallista toiseen? 99stäni on siis nopeusmittari sökönä, eihän se sinällään haittaa mutta olis se kiva korjata kun on noi muutkin pikku jutut korjannut. Purin mittariston lampun vaihdossa, samalla sit katselin miksi se ei toimi. Mittari ei palaudu kunnolla nollaan, ajossa se huitelikin ihan missä sattu, yleensä näytti liikaa.
Mulla on sama vika, ja asun lähellä Stadia. Hoituisko samalla neuvolla kaksi ia yhdellä kertaa
Semmonen kysymys tuli seuraavaksi mieleen lämmityslaitteen panelista. Siinähän on ne itse säätönappulat sekä niiden yläpuolella ne merkkivalot. Kuuluuko itse niissä säätönappuloissakin palaa valo? Nyt mulla palaa vain niissä merkkivaloissa.
Ei pala valot nupeissa. Merkkivalojenkin polttimo on sitten sama, mikä valaisee hansikaslokeron, eli jos menee pimeäksi, saa sen kätevsti vaihdettua lokeron kautta.
Joskus tiedän toimineen sellaisen firman joka korjaa mittareita. Onko kellään tietoa tai kokemusta? Muutamia on jo tullut vaihdettua ratasvian tai viisarin hyppimisen takia. Alkaa tuskastuttaa kun nytkin omassa 99 nopari ei seuraa nopeutta kiihdytyksessä. Vasta tasanopeudella näyttää oikein.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01