Pyöränlaakeri, vaihdelaatikon laakeri vai mikä vollottaa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Re: Pyöränlaakeri, vaihdelaatikon laakeri vai mikä vollottaa?

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

dimebak kirjoitti:
Sebardi kirjoitti:Ja kun kytkinrempan tekee jos tekee, niin samalla neulalaakeri, 2,1:een ei mahdu sachsin asetelma.
Silloin se ei ole oikea asetelma.
Niin, T16 91-93 On 228mm ja 2,1 215mm...Eli ne on antaneet tuon Turbon kytkinpaketin tuohon vapariin.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: Pyöränlaakeri, vaihdelaatikon laakeri vai mikä vollottaa?

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin