minkä verran on kulutus kun apc on pois pelistä?keisari kirjoitti:oikaistaan nyt hiukan asioita että apc ei liity mitenkään polttoaineen kulutukseen, se ohjaa ainoastaan ahtoja niitä laskemalla jos havaitsee nakutusta ja kierroksien myötä myös laskee niitä...
Olen kyllä eri mieltä, kulutuksen suhteen... Jos ajan 98 oktaanisella omasssa Aerossani vm-88 niin kulutus laskee 0,5 l verrattuna 95 ja jopa enemmän pitkällä ajolla...
t.keisari
Matala vai korkeapaineturbo?
Re: Matala vai korkeapaineturbo?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: Matala vai korkeapaineturbo?
tuo on ihan totta että välillisesti apc on mahdollistanut korkeampien puristuksien käytön mutta itse apc ei liitä mitenkään pa-järjestelmään, vaan on täysin erillinen systeemi.Juha96 kirjoitti:Kyllä APC:n nimenomainen tarkoitus on pienentää kulutusta parantamalla hyötysuhdetta. Muistaakseni APC mahdollisti korkeamman puristussuhteen ja isomman sytytysennakon verrattuna edeltävään versioon, jossa ne piti olla varmuuden vuoksi epätaloudelliset ettei nakutusta syntyisi.
esim 900s on täysin sama peli kuin T16 mutta vain ilman cooleria ja apc:tä. cooleri parantaa hyötysuhdetta, apc ei...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu