APC säädöt kabiiniin?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Eli boksisi on ilmeisesti 9000:sta? Siinä tapauksessa se on juuri sellainen kuin pitääkin. Tai no on se jokatapauksessa, kun kerran on -87. 900:ssa vanhemmat on takapenkin alla ja nämä uudemmat vasemmassa etukulmassa konehuoneen puolella.

8venasessa on K-jetronikki(tosin pikkasen paranneltu tuossa oli), ja eihän se riitäkään noille paineille. :lol: Tuota konetta yritettiin välillä särkeä puoli tahallaan mutta pysy perhana virheettömänä myyntiin asti. Ja kyytiäkin otettiin... ;)

Juu alakierrosvääntö oli kyllä mellevä, vitosella kun ajo 80km/h eli jotain 2000rpm ja talla pohjaan niin pienen viiveen jälkeen lähdettiin siihen malliin että kaverit ei pysyny perus japsikinnereillä kyytisä sama miten yrittivät. :D
Aki Peltola #1132
BASS
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 19:53

Viesti Kirjoittaja BASS »

Aksu900 kirjoitti:Eli boksisi on ilmeisesti 9000:sta? Siinä tapauksessa se on juuri sellainen kuin pitääkin. Tai no on se jokatapauksessa, kun kerran on -87. 900:ssa vanhemmat on takapenkin alla ja nämä uudemmat vasemmassa etukulmassa konehuoneen puolella.

8venasessa on K-jetronikki(tosin pikkasen paranneltu tuossa oli), ja eihän se riitäkään noille paineille. :lol: Tuota konetta yritettiin välillä särkeä puoli tahallaan mutta pysy perhana virheettömänä myyntiin asti. Ja kyytiäkin otettiin... ;)

Juu alakierrosvääntö oli kyllä mellevä, vitosella kun ajo 80km/h eli jotain 2000rpm ja talla pohjaan niin pienen viiveen jälkeen lähdettiin siihen malliin että kaverit ei pysyny perus japsikinnereillä kyytisä sama miten yrittivät. :D
9000:sta juu.. Hyvä sit et on oikeenlainen..Mitä parannuksia olit K-jettiin tehny? Mihin se bensa riitti, vai oliko sulla mittaria? Ihmeesti on kyllä sitten kestänyt jos turbona viel oli toi..On varmaan ollut aika lämmintä pakopuolella 8O
9000 2,3 16 -92
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

No järjestelmänpaine oli jotain pitkästi yli 6bar. Ohjauspainetta ei voi muistaa enää.. Kuitenkin sitäkin laskettiin. Lisäksi värkkäiltiin lisäsuuttimen kanssa ym. ym. Ahtopaineet kuulostaa hurjilta mutta ahtaan sylinterikannen(kiillotettu vakiokansi) takia sitä soppaa ei koneeseen niin mahdottomasti kuitenkaan mennyt.. No kyllä sillä kossusierroja sun muita päihitettiin useampia sillon nuorempana. :oops:

Pakosarjasta tuli kyllä sytyteltyä tupakkia aina sillon tällön, elvistelymielessä. :D

Eihän tuo vielä mitään, loppuajasta autolla ajettiin ilman cooleria, eikä paineita ollu sillonkaan mitenkään vähän. :D Täytyy sanoa että Myrkky oli oikeessa kun sanoi että nuo vanhat 8-venttiiliset kestää melkein mitä vain. :lol:

Harmi ku ei oo enää kuin tuo t16 satku, sillä ei viitti ihan yhtä päättömiä kokeiluita suorittaa, paukkuu varmasti alta aikayksikön. :?
Aki Peltola #1132
Vastaa Viestiin