Osaako nyt joku sanoa, että käykö noi B234 turbon männät satkuun ??
Kertokkee niin pistän tilaukseen, jos käy.
Mikko
OG900:n kunnon männät
Noi tarjousmännät olivat vuosimalleihin 90-92 sopivia eli saattaa sopia myös B202-koneisiin. Ainakin ulkonäkö on kuvassa vastaava kuin 900:sen männillä. Mutta asia pitää tosiaan varmistaa joltain, joka tietää oikeasti asian varmaksi.muljua kirjoitti:Osaako nyt joku sanoa, että käykö noi B234 turbon männät satkuun ??
Kertokkee niin pistän tilaukseen, jos käy.
Mikko
Mutta se on ainakin varmaa, että uudempien tonnareiden ja 9-5:sen koneiden B205 ja B235 männät ovat puristuskorkeudeltaan noin 7mm matalampia eli ei sovi yhteen B202:sen kanssa.
Asia tuli todettua, kun haeskein uusia ylikoon mäntiä B235 koneeseen. Ehdin ostaa Cosworth Sierran Wisecon 92mm männät 24mm männäntapilla. Mutta nuo eivät enää sopineetkaan 9-5:seen, koska olivat juuri sen 7mm liian korkeat puristuskorkeudeltaan. Jouduin vaihtamaan ne sitten Wisecon Fulldome -malleihin (männäntappi 22mm), joissa puristukorkeuden voi säätää sorvaamalla mäntiä. Valitettavasti hintaa niille tuli reilu 200€ Cossun mäntiä enemmän sekä männäntapin istutuksen kiertokankiin joutui teettämään.
Eli jos itse olisin nyt rakentamassa huippuhyvää konetta 900:seen, laittaisin siihen nuo Cosworth Sierran Wisecon 92mm -männät (löytyy myös pienemmällä halkaisijalla). Samalla suurenisi hieman sylinteritilavuus (1985cm3 -> 2074cm3) ja männät kestäisivät kovaa käyttöä

http://www.prostreet.fi/viritysosat/moo ... nosat.html
PS. Multa löytyy omalta koneelta nippu kuvia noista Cossun männistä niistä kiinnostuneille. Voisin tietenkin lähettää kuvat jollekin, jolta löytyisi oma kotisivu niiden esittämiseksi
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Voisin myös osallistua tilaukseen, mikäli rahtimaksu ei nouse mahdottomaksi. Eihän noille tulisi sarjalle hintaa kuin 100SKR, eikä se taida paljoakaan yli 10€ olla.tuomas kirjoitti:Minä ainakin voisin tulla tonnarin ylikokomäntätilaukseen mukaan.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
voisi myös pari sarjaa varastoon ottaa!!hewidero kirjoitti:Voisin myös osallistua tilaukseen, mikäli rahtimaksu ei nouse mahdottomaksi. Eihän noille tulisi sarjalle hintaa kuin 100SKR, eikä se taida paljoakaan yli 10€ olla.tuomas kirjoitti:Minä ainakin voisin tulla tonnarin ylikokomäntätilaukseen mukaan.
eli jos joku niitä saa hommattua niin mulle kans!!
laittaa vaikka yv:tä